cilic Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 ik probeer een account aan te maken maar bij die master account zegt hij altijd dat de combinatie fout is Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik denk dat de combinatie van inlognaam en password verkeerd is? Waarschijnlijk heb je een ander w8woord. Reageren
cilic Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 maar ik heb totaal geen pass of nickname gehad Reageren
FerryN Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 maar ik heb totaal geen pass of nickname gehad Pak een andere wachtwoord dan je naam/nickname. Reageren
cilic Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 dus een andere naam of pass nemen Reageren
FerryN Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 dus een andere naam of pass nemen Kun je proberen, Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Je moet ook eerst een account aanmaken voordat je online kan spelen. Internet via Kabel: Je moet eerst internet verbinding hebben. Je verbindt een Ethernet kabel met de router. Als je dat hebt gedaan doe je het volgende: Selecteer 'Netwerkinstellingen' onder het kopje 'Instellingen' in het Home menu, en druk op de X toets. Je krijgt dan een scherm ervoor. Je kan kiezen tussen: Eenvoudig -- De basisinstellingen worden automatisch ingestelt Aangepast -- U kunt manueel gedetailleerde instellingsinformatie invoeren. Raadpleeg de instructies van de internetprovider of bij het netwerkapparaat voor info over instellingen. Selecteer 'eenvoudig'. Selecteer 'Verbinding met kabel' als er een Ethernet kabel in zit. Klik vervolgens elke keer de 1e optie aan. Behalve bij het toegangspunt wat je wilt kiezen en de veiligheidsmodes. Selecteer Draadloos als je draadloos verbinding wil maken. Draadloos verbinding: Selecteer draadloos. Druk op het rechterpijltje. Selecteer scannen. Druk op het rechterpijltje. Selecteer het toegangspunt dat u wilt gebruiken en druk op X toets. Bevestig de SSID voor het toegangspunt en druk op het rechter pijltje. Selecteer de veiligheidsinstellingen waar nodig en druk op het rechter pijltje. Deze moet u zelf kiezen. PSN Als dit gedaan is, ga je naar 'playstation# network'. Kies aanmelden bij Playstation®network. Druk dus op de X toets. Nu moet je allemaal dingen invullen. Als dit klaar is kan je je aanmelden. Veel succes ermee! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.