CJ_SA Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 Ik heb een "G-Line"op irc.ircworld.nl alleen ik vin um nu wel lang genoeg erop staan en wil erin ik chat gewoon met IRC (ik heb die G-Line als 3 maanden) :blink: Reageren
Ken-D Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 uhm ik snap je effe niet. Ik weet wel wat van Mirc af maar niet echt super veel. Wat is je probleem precies? Reageren
CJ_SA Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 ik ben van een server gaband Reageren
Ken-D Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 mja dat is dan je eigen verantwoordelijkheid. Jij hebt vast iets fouts gedaan waardoor de operators vonden dat je moest worden gebant. Maybe kan je een mailtje naar hun sturen? Reageren
CJ_SA Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) Heb ik wel gedaan en de gene doe mij aan had geklaag zij dat hij/zij het excuses wel goed vond (ik heb dit zo een beetje gezegt: /me pakt zijn shotgun een gaat opzoek naar Nubdreamer /me geeft het op en legt zijn shotgun weer weg) zouw daaar geven ze een G-Line voor :angry: :angry: :angry: (Nubdreamer is die aanklaager) help me plz!!! Bewerkt: 5 maart 2005 door CJ_SA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.