Wienish Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 lol, ik weet geeneens of ik 3 of2 heb... de gewone ps3 controller Das Sixaxis DS2 is voor PS2, en DS3 is de nieuwe PS3 controller maar is nog niet uit in europa, Overigens heb ik m wel, (2 witte) en ze bevallen inderdaad heel goed, de sixaxissen liggen hier weg te rotten Wanneer komt die dan naar Europa (en dus naar NL), en hoeveel gaat dat kosten? hij IS al in nederland vanaf 2 juli voor 59,95 Bah, dan blijf ik bij Sixaxis. Heb geen zin om meer te betalen voor een controller dan voor een spel Reageren
FerryN Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 lol, ik weet geeneens of ik 3 of2 heb... de gewone ps3 controller Das Sixaxis DS2 is voor PS2, en DS3 is de nieuwe PS3 controller maar is nog niet uit in europa, Overigens heb ik m wel, (2 witte) en ze bevallen inderdaad heel goed, de sixaxissen liggen hier weg te rotten Wanneer komt die dan naar Europa (en dus naar NL), en hoeveel gaat dat kosten? hij IS al in nederland vanaf 2 juli voor 59,95 Bah, dan blijf ik bij Sixaxis. Heb geen zin om meer te betalen voor een controller dan voor een spel Je kan hem ook importeren vanuit Japan voor 39 euro, zonder verzendkosten, verzenden duurt wel ongeveer 2 a 3 weken. De PS3 doet niet aan die domme regiocodes, en deze werken gewoon op je Europese consoles. Voor de site, Klik hier! De drie controllers, alle drie Dualshock, staan rechts in de 'Best sellers' categorie. In de drie kleuren: Wit,Zwart en Zilver. Later, Reageren
Wienish Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 lol, ik weet geeneens of ik 3 of2 heb... de gewone ps3 controller Das Sixaxis DS2 is voor PS2, en DS3 is de nieuwe PS3 controller maar is nog niet uit in europa, Overigens heb ik m wel, (2 witte) en ze bevallen inderdaad heel goed, de sixaxissen liggen hier weg te rotten Wanneer komt die dan naar Europa (en dus naar NL), en hoeveel gaat dat kosten? hij IS al in nederland vanaf 2 juli voor 59,95 Bah, dan blijf ik bij Sixaxis. Heb geen zin om meer te betalen voor een controller dan voor een spel Je kan hem ook importeren vanuit Japan voor 39 euro, zonder verzendkosten, verzenden duurt wel ongeveer 2 a 3 weken. De PS3 doet niet aan die domme regiocodes, en deze werken gewoon op je Europese consoles. Voor de site, Klik hier! De drie controllers, alle drie Dualshock, staan rechts in de 'Best sellers' categorie. In de drie kleuren: Wit,Zwart en Zilver. Later, Playstations horen zwart, als je het mij vraagt. Als ze grijszilver zijn, missen ze net een klein beetje imago. Zo denk ik ook over controllers. Het liefst de zwarte, maar dan wel als cadeau, want zelf ga ik 'm niet halen Reageren
thug Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik kon hem kopen had 10euro tekort wat balen was Reageren
rjravi1 Geplaatst: 21 juli 2008 Rapport Geplaatst: 21 juli 2008 ik blijf gwn bij mijn oude controller als ik 60 euro ervoor moet betalen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.