yvea0 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) heey iedereen! Ik zit te denken, zal ik een ipod touch voor $299 dollar kopen (in amerika, waar ik deze zomer heen ga) of een Iphone 3G voor 199$, met een Iphone 3G kan je veel meer, maar ik denk dat die ook veel kosten heeft! je meot tog een abbonement nemen van 920$ per 2 jaar ofzo!:| nog wat vraagjes over de 3G: Kan je hem ook unlocken zodat je geen abbonement hoeft en niet meer hoeft te betalen dan de normale eenmalige prijs van 199$, voor wat dan ook?? Is de GPS gratis? en 3G internet? sorry voor de onduidelijkheid yvea Bewerkt: 25 juni 2008 door yvea0 Reageren
Destilios Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 heey iedereen! Ik zit te denken, zal ik een ipod touch voor $299 dollar kopen (in amerika, waar ik deze zomer heen ga)of een Iphone 3G voor 199$, met een Iphone 3G kan je veel meer, maar ik denk dat die ook veel kosten heeft! je meot tog een abbonement nemen van 920$ per 2 jaar ofzo!:| nog wat vraagjes over de 3G: Kan je hem ook unlocken zodat je geen abbonement hoeft en niet meer hoeft te betalen dan de normale eenmalige prijs van 199$, voor wat dan ook?? Is de GPS gratis? en 3G internet? sorry voor de onduidelijkheid yvea Je moet hem waarschijnlijk idd met een abbo kopen.. Denk dat hij ook wel na een paar weken of dagen mischien zelfs al wel zonder abbo te koop is.. Ik denk dat hij ook wel weer via een jailbreak simlock vrij word gemaakt.. Omdat de 3g natuurlijk anders is dan de vorige iphone zal het wel een klein tijdje duren voordat er de nieuwe jailbreak vrijkomt. 3g is iig niet gratis omdat je daarvoor je abbo nodig hebt dus je moet dan een simkaarthebben waarop je een 3g abbo'tje bij hebt en van gps is dnk ik wel gratis.. maar dat weet ik ook niet cker.. En de prijs van 3g is nog niet officieel bekend. maar het word waarschijnlijk wel duurder als 199 dollar omdat hij in amerika eers alleen met abbo te koop is Reageren
Sdajafol Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Die $199 is plus abbonoment van $50 per maand. Lees dit artikel eens door: http://www.gsmarena.com/iphone_3g_for_...ch-news-521.php Als je per sé de iPhone wilt, adviseer ik je te wachten tot hij door T-Mobile naar Nederland word gebracht. De beste keuze tot nu toe lijkt me in ieder geval de iPod Touch, of in een Apple Store in de VS een 1st gen iPhone kopen GPS betaal je trouwens voor, en 3G kost ook extra tenzij je een internet abbonoment er bij neemt, zoals met Vodafone Blox. Dit kost je wel weer extra elke maand. Reageren
Think Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik ken iemand die de Iphone heeft gekocht in New York. Hij was al unlockt in de winkel, hij was wel niet gekocht in zo'n Apple reseller maar in een gewone winkel. Het is daar normaal om hem te unlocken, want ook de Amerikanen zelf moeten anders zo'n duur abonnement betalen. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Met de eerste versie iPhone was dat ook nog mogelijk, het schijnt nu lastiger te worden om je telefoon te kunnen unlocken, bijvoorbeeld omdat je direct in de winkel je abbonement al moet activeren (ipv thuis)... We zullen zien. Reageren
Destilios Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Met de eerste versie iPhone was dat ook nog mogelijk, het schijnt nu lastiger te worden om je telefoon te kunnen unlocken, bijvoorbeeld omdat je direct in de winkel je abbonement al moet activeren (ipv thuis)... We zullen zien. Ja maar bij de eerste iphone werd ook al gezecht dat hij alleen te verkrijgen was bij een abbo maar dat was ook niet zo dus ik denk dat er vast wel manieren zijn om hem zonder abbo aan te kunnen schaffen En ik heb ook al gelezen op het internet dat er waarschijnlijk vlak na de release van de 3g al een jailbreak uitkomt Reageren
Ferre Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Koop de iPhone gewoon in Nederland. Dan kun je er tenminste nog mee terug als er wat mee gebeurt. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Koop de iPhone gewoon in Nederland. Dan kun je er tenminste nog mee terug als er wat mee gebeurt. De nieuwe iphone is hier nog niet uit, en als je die in america gaat kopen, heb je hier geen bereik enzo. Want hij is nog niet gekraakt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.