Jump to content

ps3 gta IV mod?


Sublime

Recommended Posts

Er zijn nog geen mods gemaakt voor PS3.

En hoe bedoel je met pauzeren en naar menu gaan? GTA heeft niet echt een hoofdmenu. Door de game op pauze (start drukken) te zetten kan je gewoon door het menu heen scrollen en alles veranderen en dan weer op "start drukken" zodat je weer verder kan spelen. Alleen als je pas "New game" of "load" gaat kiezen vraagt hij of je nog wil saven. Als je toch doorgaat dan zijn je gebeurtenissen niet opgeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen mods gemaakt voor PS3.

En hoe bedoel je met pauzeren en naar menu gaan? GTA heeft niet echt een hoofdmenu. Door de game op pauze (start drukken) te zetten kan je gewoon door het menu heen scrollen en alles veranderen en dan weer op "start drukken" zodat je weer verder kan spelen. Alleen als je pas "New game" of "load" gaat kiezen vraagt hij of je nog wil saven. Als je toch doorgaat dan zijn je gebeurtenissen niet opgeslagen.

Nee slimpie, hij bedoeld de hoofdmenu van de PS3 zelf, en nee, dat is niet mogelijk.

En er zijn geen mods voor de PS3, wel Add-ons, maar geen mods door andere buiten het bedrijf om.

Later

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen mods gemaakt voor PS3.

En hoe bedoel je met pauzeren en naar menu gaan? GTA heeft niet echt een hoofdmenu. Door de game op pauze (start drukken) te zetten kan je gewoon door het menu heen scrollen en alles veranderen en dan weer op "start drukken" zodat je weer verder kan spelen. Alleen als je pas "New game" of "load" gaat kiezen vraagt hij of je nog wil saven. Als je toch doorgaat dan zijn je gebeurtenissen niet opgeslagen.

Nee slimpie, hij bedoeld de hoofdmenu van de PS3 zelf, en nee, dat is niet mogelijk.

En er zijn geen mods voor de PS3, wel Add-ons, maar geen mods door andere buiten het bedrijf om.

Later

jah, waar staan die add-ons dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen mods gemaakt voor PS3.

En hoe bedoel je met pauzeren en naar menu gaan? GTA heeft niet echt een hoofdmenu. Door de game op pauze (start drukken) te zetten kan je gewoon door het menu heen scrollen en alles veranderen en dan weer op "start drukken" zodat je weer verder kan spelen. Alleen als je pas "New game" of "load" gaat kiezen vraagt hij of je nog wil saven. Als je toch doorgaat dan zijn je gebeurtenissen niet opgeslagen.

Nee slimpie, hij bedoeld de hoofdmenu van de PS3 zelf, en nee, dat is niet mogelijk.

En er zijn geen mods voor de PS3, wel Add-ons, maar geen mods door andere buiten het bedrijf om.

Later

Nee dat bedoeld hij niet hij bedoelt mods voor ingame zoals bij san andreas de multiplayer mods enzo.. ;)

die zijn er niet voor gta iv maar je hebt ze wel voor ut3

Hier: UT3 modjes

Bewerkt: door Destilios
Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn nog geen mods gemaakt voor PS3.

En hoe bedoel je met pauzeren en naar menu gaan? GTA heeft niet echt een hoofdmenu. Door de game op pauze (start drukken) te zetten kan je gewoon door het menu heen scrollen en alles veranderen en dan weer op "start drukken" zodat je weer verder kan spelen. Alleen als je pas "New game" of "load" gaat kiezen vraagt hij of je nog wil saven. Als je toch doorgaat dan zijn je gebeurtenissen niet opgeslagen.

Nee slimpie, hij bedoeld de hoofdmenu van de PS3 zelf, en nee, dat is niet mogelijk.

En er zijn geen mods voor de PS3, wel Add-ons, maar geen mods door andere buiten het bedrijf om.

Later

jah, waar staan die add-ons dan?

Nog nergens, maar in Augustus ofzo komt de DownloadContent, een add-on die waarschijn meer auto's en kleren erbij gaat voegen.

Er zijn nog geen mods gemaakt voor PS3.

En hoe bedoel je met pauzeren en naar menu gaan? GTA heeft niet echt een hoofdmenu. Door de game op pauze (start drukken) te zetten kan je gewoon door het menu heen scrollen en alles veranderen en dan weer op "start drukken" zodat je weer verder kan spelen. Alleen als je pas "New game" of "load" gaat kiezen vraagt hij of je nog wil saven. Als je toch doorgaat dan zijn je gebeurtenissen niet opgeslagen.

Nee slimpie, hij bedoeld de hoofdmenu van de PS3 zelf, en nee, dat is niet mogelijk.

En er zijn geen mods voor de PS3, wel Add-ons, maar geen mods door andere buiten het bedrijf om.

Later

Nee dat bedoeld hij niet hij bedoelt mods voor ingame zoals bij san andreas de multiplayer mods enzo.. ;)

die zijn er niet voor gta iv maar je hebt ze wel voor ut3

Hier: UT3 modjes

En hij zoekt ze niet voor UT3, en ik had het ook over ingame mods slimmerik.

Link to comment
Delen op andere websites

een vraagje, heeft iemand ooit een mod op de ps3 gemaakt (voor gta iv of voor andere spellen)

en is het mogelijk op een ps3 je game te pauzeren en naar het hoofdmenu te gaan?

Op de 360 kan dit wel.

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

een vraagje, heeft iemand ooit een mod op de ps3 gemaakt (voor gta iv of voor andere spellen)

en is het mogelijk op een ps3 je game te pauzeren en naar het hoofdmenu te gaan?

Op de 360 kan dit wel.

dat noem ik niet echt een hoofdmenu...

noem ik eerder een submenu...

maar het zou kunnen dat de mods dingen in een toekomstige update zitten, aangezien dit ook lukt bij UT3...

vraagje over dat spel, kan XBox ook mods downloaden voor UT3?

Link to comment
Delen op andere websites

En hij zoekt ze niet voor UT3, en ik had het ook over ingame mods slimmerik.

Oow okey ik d8 dat je add-ons zoals externe addons voor je ps3 bedoelde zoals extra coolers etc.. :schater:

Gewoon verkeerd begrepen.. ;) en van die ut3 mods gaf ik alleen als voorbeeld hoor ik zei niet dat hij die moest downloaden maar ik gaf aan dat er al wel mods waren voor ps3 ^_^

een vraagje, heeft iemand ooit een mod op de ps3 gemaakt (voor gta iv of voor andere spellen)

en is het mogelijk op een ps3 je game te pauzeren en naar het hoofdmenu te gaan?

Op de 360 kan dit wel.

dat noem ik niet echt een hoofdmenu...

noem ik eerder een submenu...

maar het zou kunnen dat de mods dingen in een toekomstige update zitten, aangezien dit ook lukt bij UT3...

vraagje over dat spel, kan XBox ook mods downloaden voor UT3?

Nope kan geen mods downen voor ut3 op 360 omdat microsoft dit tegenhoud en niet wil dat je daar aan gaat zitten (teminste zoiets hoorde ik een keer bij een presentation van epic ;) )

Link to comment
Delen op andere websites

@ Ferry: De DLC komt niet in augustus, maar in het eerste kwartaal van 2009. (boekhoudtechnisch is dat tussen 1 november 08 en 31 februari 09)

@ Hayte: Op de 360 kan je via je xbox knop tijdens een game, zelfs zonder te pauzeren, naar je xbox LIVE hoofdmenu en submenu's. Als je doelt op de tapbladen wanneer je de console aanzet, dat je dat een hoofdmenu noemt, dan heb je gelijk natuurlijk, tis maar hoe je 't ziet.

@Destillos: Je verhaal klopt niet helemaal. Op de ps3 wordt een game deels geïnstalleerd. Deze data zou je in principe kunnen modden. Op de 360 speel je alles direct van de dvd zonder data te installeren. Dit kan je dus niet modden, aangezien er geen dvd rw'tjes worden gebruikt en de 360 geen brander heeft... Zou ook wel een beetje gek zijn..

@ topicstarter: Add-ons worden voor de 360 downloadable content genoemd. Deze kan je vinden door op xbox LIVE marketplace te zoeken naar GTA IV content. De eerste DLC voor GTA IV wordt, zoals hierboven te lezen is, te vroegste verwacht op 1 november 2008! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

@Destillos: Je verhaal klopt niet helemaal. Op de ps3 wordt een game deels geïnstalleerd. Deze data zou je in principe kunnen modden. Op de 360 speel je alles direct van de dvd zonder data te installeren. Dit kan je dus niet modden, aangezien er geen dvd rw'tjes worden gebruikt en de 360 geen brander heeft... Zou ook wel een beetje gek zijn..

Dat is complete onzin omdat ut3 niet op je ps3 geinstalleerd hoeft te worden ;) en ook niet deels (het kan wel om laadtijden korter te maken maar dat is en blijft een optie) maar het is niet nodig om ut3 deels te installeren om mods te kunnen draaien op de ps3 versie van ut3

verder is het maar bij een paar spellen nodig om een kleine installatie te maken maar dat is niet voor het modden dat is om de laadtijden allemaal in te korten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is in ieder geval geen complete onzin. Misschien een beetje onzin, misschien ook helemaal geen onzin (ik weet niets van dit onderwerp) maar ik kan me niet voorstellen dat het complete onzin is.

Complete onzin bestaat ook niet volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...