Jump to content

ps3 gta IV mod?


Sublime

Recommended Posts

Het is in ieder geval geen complete onzin. Misschien een beetje onzin, misschien ook helemaal geen onzin (ik weet niets van dit onderwerp) maar ik kan me niet voorstellen dat het complete onzin is.

Complete onzin bestaat ook niet volgens mij.

:schater: okey jij je zin voor een groot gedeelte onzin ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is in ieder geval geen complete onzin. Misschien een beetje onzin, misschien ook helemaal geen onzin (ik weet niets van dit onderwerp) maar ik kan me niet voorstellen dat het complete onzin is.

Complete onzin bestaat ook niet volgens mij.

Volgens mij kraam jij nu onzin uit..

Bewerkt: door Dvt
Link to comment
Delen op andere websites

En hij zoekt ze niet voor UT3, en ik had het ook over ingame mods slimmerik.

Oow okey ik d8 dat je add-ons zoals externe addons voor je ps3 bedoelde zoals extra coolers etc.. :schater:

Gewoon verkeerd begrepen.. ;) en van die ut3 mods gaf ik alleen als voorbeeld hoor ik zei niet dat hij die moest downloaden maar ik gaf aan dat er al wel mods waren voor ps3 ^_^

een vraagje, heeft iemand ooit een mod op de ps3 gemaakt (voor gta iv of voor andere spellen)

en is het mogelijk op een ps3 je game te pauzeren en naar het hoofdmenu te gaan?

Op de 360 kan dit wel.

dat noem ik niet echt een hoofdmenu...

noem ik eerder een submenu...

maar het zou kunnen dat de mods dingen in een toekomstige update zitten, aangezien dit ook lukt bij UT3...

vraagje over dat spel, kan XBox ook mods downloaden voor UT3?

Nope kan geen mods downen voor ut3 op 360 omdat microsoft dit tegenhoud en niet wil dat je daar aan gaat zitten (teminste zoiets hoorde ik een keer bij een presentation van epic ;) )

ik weet het niet precies, maar ik zag net op Wikipedia dat het pas begin Juli uit komt voor de XBox :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

een vraagje, heeft iemand ooit een mod op de ps3 gemaakt (voor gta iv of voor andere spellen)

en is het mogelijk op een ps3 je game te pauzeren en naar het hoofdmenu te gaan?

nee die zijn er nog niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...