Grand Theft Brommer Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Hoi, ik kom maar niet uit die Driving School. wil iemand die voor me doen? Versie: 2 Cheats: Nee. en als je wil, mag je ook de andere schools doen. GTASAsf8.b Bewerkt: 25 juni 2008 door Grand Theft Brommer
Swiggers Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Driving School Missie Voltooid - Burn and lap - Cone Coil - The '90' - Wheelie Weave - Spin and go - P.I.T. Maneuver - Alley oop - City Skicking - Je Driving Skills zijn drie keer verhoogd Ik heb bij het behalen van de Driving School geen Mods en/of Cheats gebruikt. Boat School Missie Voltooid - Land, sea and air - Basir Seamanship -Plot a course -Fresh Slalom -Flying Fish Ik heb bij het behalen van de Boat School geen Mods en/of Cheats gebruikt. Bike School Missie Voltooid - Jump & Stop - The Stoppie - Jump & Stoppie - The 180 - The Weelie - Je Bike Skills zijn één keer verhoogd. Ik heb bij het behalen van de Bike School geen Mods en/of Cheats gebruikt. Ik wou ook de Flying School halen, maar ik zag dat je deze al had gedaan.. Savegame: GTASAsf8.b Nog veel succes met het spelen van Grand Theft Auto: San Andreas DSgregor Bewerkt: 25 juni 2008 door DSgregor
Grand Theft Brommer Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik wil hem wel voor je doen... is goed!
Recommended Posts