Jump to content

Zwervers

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of het nieuw is maar ik stond laatst stil en toen kwam er een zwerver aan en die vroeg wat geld.

Geplaatst: (bewerkt)

Goed gevonden, maar was wel al bekend. ^_^

Je kan ook geld geven aan straatmuzikanten.

Bewerkt: door joppie
Geplaatst:

Als je een paar muzikanten geld heb gegeven krijg je een ringtone.

Geplaatst:

Als je een paar muzikanten geld heb gegeven krijg je een ringtone.

ik zie ze alleen nooit staan ....

Geplaatst:

Dat van die straatmuzikanten is echt vet gedaan. geeft je een realistisch gevoel!!

Geplaatst:
Metrostations

En elders.... Maar je moet gewoon goed luisteren of je een saxofoon hoort als je op straat loopt. Ik heb het idee dat je niet zo vaak rondlooppt maar dat je alles rijdt. Dan mis je nog wel eens wat! Ga voor de gein eens een doelloze wandeling maken in Algonquin en houdt je oren open. Zet zelfs als het mogelijk is een hoofdtelefoon op voor een lekker helder geluid! Ik heb zelf altijd een hoofdtelefoon op en dan merk je pas heel goed dat GTA niet alleen grafisch er op vooruit is gegaan maar ook in geluid... :tu:

Geplaatst:
Metrostations

En elders.... Maar je moet gewoon goed luisteren of je een saxofoon hoort als je op straat loopt. Ik heb het idee dat je niet zo vaak rondlooppt maar dat je alles rijdt. Dan mis je nog wel eens wat! Ga voor de gein eens een doelloze wandeling maken in Algonquin en houdt je oren open. Zet zelfs als het mogelijk is een hoofdtelefoon op voor een lekker helder geluid! Ik heb zelf altijd een hoofdtelefoon op en dan merk je pas heel goed dat GTA niet alleen grafisch er op vooruit is gegaan maar ook in geluid... :tu:

nou iedereen een hoofdtelefoon op dan maar :puh:

Geplaatst:

Het geluid loeihard zetten kan ook. :)

Maar ga in een auto met een klein geluidsniveau, zet de radio uit, en ga met het verkeer meerijden. Zo ontdek je ook veel.

Geplaatst:

Maar ga in een auto met een klein geluidsniveau, zet de radio uit, en ga met het verkeer meerijden. Zo ontdek je ook veel.

Dan denk ik dat je wel effe bezig bent hoor.

Want het verkeer is nu ook niet van de rapste kant.

:)

Geplaatst:

Je buren zullen je dankbaar zijn voor dat! :schater:

Geplaatst:

Dan denk ik dat je wel effe bezig bent hoor.

Want het verkeer is nu ook niet van de rapste kant.

:)

De toyota Hybride maakt geen lawaai :') Dan hoor je zeker alles:P

Geplaatst:

Gister gaf ik 10 euro aan zo'n muzikant en toen begon ie opeens te zeiken dat het te weinig was. Toen heb ik hem maar in het water geduwd!

Overigens hoor je soms ook wel eens mensen op straat schreeuwen over dat ze hun levens zat zijn. Is ook leuk gedaan :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...