brian991 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Deze sig heb ik net gemaakt alleen de tekst vind ik niet mooi, al iemand nog een goede tutorial weet voor tekst zeg het maar want die hier staan vind ik (persoonlijk) niet zo mooi maar het kan zijn dat ik een goede over het hoofd heb gezien zeg aub ook erbij wat er niet goed is en de tekst weet ik al dat die niet goed is Edit: ik heb nu wat meer met de tekst gedaan en wat meer kleur is hij nu beter? Bewerkt: 26 juni 2008 door brian991 Reageren
gammie_ Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Ik vind deze signature veel beter dan je vorige! Ook al ontbreekt er nog wel wat kleur aan je background (achtergrond). Was mooier geweest als je je render kleuren wat meer vermengde met de background. Over je tekst gesproken vind ik ook wat minder, je hebt er vrij weinig aan gedaan. Je kan proberen wat meer te werken door er verschillende effecten aan toe te voegen of het wat laten doorschijnen. Wat je ook kan doen is verschillende lettertypen downloaden op Dafont.com. Probeer dan eens een stijl te kiezen die past bij je render. Zoals in dit geval een beetje oorlogs achtige front (tekst), dus een wat agresievere tekst soort dan deze simpele... Naast je front vind ik die horizontale lijntjes wel weer heel leuk gedaan. Beoordeling: Background: 7,5 (ondanks niet echt bijpassende kleuren van je render, ziet het er wel leuk uit) Render: 7,3 Front: 5,9 Brushes/effecten: 7 Cijfer: 6,9 Bewerkt: 25 juni 2008 door Global Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Een mooie sig hoor! De achtergrond is mooi, en de render ook. De balk om de tekst is ook leuk, alleen de tekst is een beetje simpel, zoals je zelf ook al zei. 7.7/10 Reageren
brian991 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) *bump* Niemand meer? Bewerkt: 26 juni 2008 door brian991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.