Jump to content

kiki en carmen afgewezen?


Vespa 60cc

Recommended Posts

hallo ik had een vraag ik heb met kiki gedate en ik haal haar op en ik was met haar naar een cluckin bell geweest en daarna had ik haar thuis afgezet en drukte ik op rondje omdat ik haar niet wilde aandringen voor sex op de eerste date maar nu hoor ik niks meer van haar zelf haar nummer heb ik niet en met carmen is dat hetzelfde want ik was met haar naar een iltaliaans restaurant geweest bij haar om de hoek en ze zei dat ze dat niet leuk vond en terug naar huis wilde heb ik et nu ook bij haar verknald alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik had een vraag ik heb met kiki gedate en ik haal haar op en ik was met haar naar een cluckin bell geweest en daarna had ik haar thuis afgezet en drukte ik op rondje omdat ik haar niet wilde aandringen voor sex op de eerste date maar nu hoor ik niks meer van haar zelf haar nummer heb ik niet en met carmen is dat hetzelfde want ik was met haar naar een iltaliaans restaurant geweest bij haar om de hoek en ze zei dat ze dat niet leuk vond en terug naar huis wilde heb ik et nu ook bij haar verknald alvast bedankt

ga met vrouwen nooit naar een restaurant. Dat hebben ze niet graag.

Je zult ze nu niet meer kunnen daten of je moet ze terug via internet contacteren.

Ga dan naar de stripclub ofwel bowlen/poolen/darts ofwel naar één van de schows.

Daarmee scoor je bij die dames en geven ze je hun telefoonnummer.

Link to comment
Delen op andere websites

als je dan op kruisje drukt vraag hij haar tel nummer om haar vaker te daten

en als je bij de eerste date op rondje drukt dan wil je niet meer met haar daten en krijg je ook haar nummer niet

Link to comment
Delen op andere websites

Als je verder wilt weten wat je best met een vriendin kan doen zal ik even een lijstje maken met wat de vriendinnen graag en niet graag doen.

Carmen Ortiz:

Zij heet graag zware, snelle dure auto's en houd van dure kleding, geen goedkope wagens en kleding. Ze gaat graat iets drinken, een show kijken of een spel spelen. Met haar mag je zelf naar de strip club gaan.

Kiki Jenkins:

Zij houdt van 4 personen wagens als de Washington en houd niet van snelle voertuigen. Ze houd van de goedkope kledij en heeft een afkeer van dure kledij. Je kan haar meenemen om iets te gaan drinken, een activiteit te doen (zeker geen stripclub!) of een show te bekijken.

Alexandra Chilton:

Zij houdt van dure wagens, en haat goedkope wagens. Ze wil alleen dure kledij en dus zeker geen goedkope. Ze houd van alle activiteiten (ook de strib club), shows, en voor de rest niet echt veel. :7

Link to comment
Delen op andere websites

als je dan op kruisje drukt vraag hij haar tel nummer om haar vaker te daten

en als je bij de eerste date op rondje drukt dan wil je niet meer met haar daten en krijg je ook haar nummer niet

Inderdaad. Dat is het probleem. Dus altijd Op kruisje of A drukken na de eerste date. Bij de tweede date vraagt Niko pas of hij naar binnen mag komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...