Jump to content

lijst stevie's auto's

sir groenhof

Recommended Posts

Ik heb de volledige storyline uitgespeeld en ben nu pas begonnen met die auto's voor stevie te stelen, maar eens ik in de auto zit weet ik niet waar ik hem heen moet brengen. Dus weten jullie mss waar zijn garage is ofzo??? Alvast bedankt.

Delen op andere websites

Ik heb de volledige storyline uitgespeeld en ben nu pas begonnen met die auto's voor stevie te stelen, maar eens ik in de auto zit weet ik niet waar ik hem heen moet brengen. Dus weten jullie mss waar zijn garage is ofzo??? Alvast bedankt.

Die staat op de map, rechtsboven in Bohan.

Delen op andere websites

Op de kaart staat een Infernus, staat hij daar alltijd?

Nee de auto's die je voor stevie moet gaan halen komen daar niet meer terug als je ze hebt afgeleverd. Jammer genoeg. Ben nog eens terug gegaan naast de bowling in Algonquin voor de Comet maar niet meer gezien.

Delen op andere websites

Nee de auto's die je voor stevie moet gaan halen komen daar niet meer terug als je ze hebt afgeleverd. Jammer genoeg. Ben nog eens terug gegaan naast de bowling in Algonquin voor de Comet maar niet meer gezien.

Maar ik heb die missie's van Stevie nog niet eens gedaan, staan ze er dan wel?

Delen op andere websites

Ja zodra je het tekst bericht hebt ontvangen. Ik weet niet zeker of ze er al vroeger staan. Ga is kijken in Algonquin bij de Burgershot boven de bowling (op de map) of er een Comet staat. Ziet eruit als een porsche. Bij mij staat hij er niet meer want ik heb ze allemaal al geleverd bij Stevie.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=310,347

Delen op andere websites

Ja zodra je het tekst bericht hebt ontvangen. Ik weet niet zeker of ze er al vroeger staan. Ga is kijken in Algonquin bij de Burgershot boven de bowling (op de map) of er een Comet staat. Ziet eruit als een porsche. Bij mij staat hij er niet meer want ik heb ze allemaal al geleverd bij Stevie.

http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=310,347

Ik zoek eigenlijk de Infernus, lees me topic maar dan weet je waarom. :cry:

Delen op andere websites

Nee, ze staan er alleen wanneer je een sms bericht van Stevie hebt gekregen waarin staat dat je díe auto moet halen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...