Badboyke Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb 2 problemen. 1. als ik gta opstart doet hij alles nog (er is nog iets met savegame maar dat is probleem2). Ik neem dus de savegame, Doet De Muis Het Niet? Alleen In Het Menu Kan ik de muis bewegen, het klikken werkt Soms. 2. Ik heb een 100% savegame gedownload alleen als ik die laad zegmaar, dan krijg ik gewoon het begin van new game. Dus dat filmpje: Liberty city Dat hij in dat vliegveld is... HELP?! Kvind het een vet Spel xD Helupp Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Ik heb 2 problemen. 1. als ik gta opstart doet hij alles nog (er is nog iets met savegame maar dat is probleem2). Ik neem dus de savegame, Doet De Muis Het Niet? Alleen In Het Menu Kan ik de muis bewegen, het klikken werkt Soms. 2. Ik heb een 100% savegame gedownload alleen als ik die laad zegmaar, dan krijg ik gewoon het begin van new game. Dus dat filmpje: Liberty city Dat hij in dat vliegveld is... HELP?! Kvind het een vet Spel xD Helupp De safegame kun je niet laden omdat je vaarschijnlijk V2 van SA hebt. Probeer HIERe ens een 100% savegame te downloaden. Hier staan namelijk safegames voor SA V2. Reageren
Badboyke Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) De safegame kun je niet laden omdat je vaarschijnlijk V2 van SA hebt. Probeer HIERe ens een 100% savegame te downloaden. Hier staan namelijk safegames voor SA V2. Weet je misschien ook het antwoord op mijn eerste vraag? Bewerkt: 25 juni 2008 door Badboyke Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 De safegame kun je niet laden omdat je vaarschijnlijk V2 van SA hebt. Probeer HIERe ens een 100% savegame te downloaden. Hier staan namelijk safegames voor SA V2. Weet je misschien ook het antwoord op mijn eerste vraag? Nee, dan had ik het er wel bij gezet Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 De safegame kun je niet laden omdat je vaarschijnlijk V2 van SA hebt. Probeer HIERe ens een 100% savegame te downloaden. Hier staan namelijk safegames voor SA V2. Weet je misschien ook het antwoord op mijn eerste vraag? Verwijder alle mods/gedownloaed savegames. Werkt het dan nog niet, instaleer SA opnieuw ! Reageren
Basssss Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 De safegame kun je niet laden omdat je vaarschijnlijk V2 van SA hebt. Probeer HIERe ens een 100% savegame te downloaden. Hier staan namelijk safegames voor SA V2. Weet je misschien ook het antwoord op mijn eerste vraag? Nee, dan had ik het er wel bij gezet Ga naar het menu doormiddel van de escape-toets, en via de zelfde toets weer terug, herhaal dit een paar keer. en hij doet het weer. 't Is wel wat irritant in het begin. Reageren
Badboyke Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 De safegame kun je niet laden omdat je vaarschijnlijk V2 van SA hebt. Probeer HIERe ens een 100% savegame te downloaden. Hier staan namelijk safegames voor SA V2. Weet je misschien ook het antwoord op mijn eerste vraag? Nee, dan had ik het er wel bij gezet Kee... Srry :$ Bedankt voor de save game Het helpt! Ga naar het menu doormiddel van de escape-toets, en via de zelfde toets weer terug, herhaal dit een paar keer. en hij doet het weer. 't Is wel wat irritant in het begin. Ik Probeer het... ------------------- Nee Het lukt niet! Misschien werkt iets anders?... Sorry Voor Dubbelpost! >>> Door -Matthijs: Samengevoegd...<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.