tomson Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) in het bestand CARMODS.DAT (in de map DATA in je San Andreas folder) staan onderaan een aantal regels van de BIKES.. bijvoorbeeld deze van de NRG500 #nrg500, exh_bk_nr_sa, exh_bk_nr_ta, exh_bk_nr_tc, misc_a_bk_nr1, misc_a_bk_nr2, nto_bk_s, nto_bk_tw dit zijn uitlaten, miscs, en nitro voor de bikes, maar het lukt me niet om deze werkend in het spel te krijgen.. als ik deze regel verplaats (zonder # ervoor want die blokkeren de code) onder het rijtje van de car mods (onder de ZR350) dan crasht het spel onder het laden. Is er iemand die weet wat er nog mist of hoe ik deze "weg gelaten mods" er weer in kan zetten? Bewerkt: 25 juni 2008 door tomson Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Kijk eens bij je vorige topic . Donwell Heeft daar antwoord gegeven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.