Jesperkaj Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Na verschillende feiten over Juan Cortez ben ik misschien te weten gekomen waar hij vandaan komt, namelijk uit Colombia . Dus dacht ik na feiten zoals staatsgrepen en veroordelingen dat hij misschien een militair van de Farc is geweest. Ook omdat hij een afkeer voor Fransen heeft, dacht ik gelijk aan Íngrid Betancourt, die tevens Frans is. Ook handelt de Farc met drugs. Dus met deze feiten in misschien bekentdat Juan Cortez een Colombiaan is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ik snap de rede van dit topic niet echt. Daar het niet een super ontdekking is vind ik dit dus gewoon een spam topic. *ziet een slotje aankomen* Bewerkt: 26 juni 2008 door Cuban Gangster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Zou best wel eens kunnen kloppen het klinkt logisch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 juni 2008 Ik ga hier geen discussie over maken maar herriner je wel dat Cortez; EN een Spaanse achternaam heeft EN een Spaans accent heeft. Denk er ook aan dat Colombiaans een grote verbastering is van het oorspronkelijke Spaans. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2008 Ik ga hier geen discussie over maken maar herriner je wel datCortez; EN een Spaanse achternaam heeft EN een Spaans accent heeft. Denk er ook aan dat Colombiaans een grote verbastering is van het oorspronkelijke Spaans. Die grote verbastering valt best wel mee. De officiële landstaal van Colombia is gewoon Spaans. Wanneer iemans gewoon Spaans praat in Colombia, zal iedereen hem kunnen verstaan hoor. Natuurlijk heb je een lichtelijk accent, maar dat valt soms niet eens duidelijk te onderscheiden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.