Jump to content

De Zogenaamde "Ghost Car"


GTAIVOwns

Recommended Posts

De meeste mensen zeggen dat de zogenaamde Ghost Car alleen maar helemaal boven in het laatste eiland achter zo een schuur te vinden is. Jullie weten wel wat ik bedoel. Maar daar klopt niks van ik heb hem laatst namelijk gewoon op de straat gevonden deze plek : http://snapmap.wikigta.org/index.php?252,234 hier vond ik hem op straat ik weet zeker dat het die was want ik reed namelijk met de Ghost car zelf. Ik weet niet of ik dit hier moet toevoegen maar wil gewoon even laten weten

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan geen Ghost cars. De auto die jij bedoelt is een Sultan RS. Die kun je alleen op de plaats vinden bij het schuurtje. Er zijn ook normale Sultans, met een spoilertje, of een iets ander motorgeluid, maar het blijven Sultans, en het rijgedrag is hetzelfde. De RS heeft een bodykit enz. Hij heeft ook een sterkere motor, en dat kun je horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan geen Ghost cars. De auto die jij bedoelt is een Sultan RS. Die kun je alleen op de plaats vinden bij het schuurtje. Er zijn ook normale Sultans, met een spoilertje, of een iets ander motorgeluid, maar het blijven Sultans, en het rijgedrag is hetzelfde. De RS heeft een bodykit enz. Hij heeft ook een sterkere motor, en dat kun je horen.

nee het was zeker precies dezelfde als achter het schuurtje heb er zelfs in gereden precies zelfde alles

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaan geen Ghost cars. De auto die jij bedoelt is een Sultan RS. Die kun je alleen op de plaats vinden bij het schuurtje. Er zijn ook normale Sultans, met een spoilertje, of een iets ander motorgeluid, maar het blijven Sultans, en het rijgedrag is hetzelfde. De RS heeft een bodykit enz. Hij heeft ook een sterkere motor, en dat kun je horen.

nee het was zeker precies dezelfde als achter het schuurtje heb er zelfs in gereden precies zelfde alles

Dan spawnt hij ook op de weg :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...