Jump to content

achterbak


Sprunk

Recommended Posts

Ik kan de afbeelding niet zien, maa rik kan uit ervaring vertellen dat het niet kan. De enigste maneir om je kofferbak open te krijgen is met je achterkant tegen een muur te beuken dat de klep eraf valt, of met een kettingzaag en de andere melee wapens erop slaan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

alleen in die missie Rub Out dan doet lance de kofferbak open en haalt er 2 M4's uit

maar zover ik weet kan hij niet open alleen als je hem stuk maakt

Bewerkt: door gta fan1
Link to comment
Delen op andere websites

alleen in die missie Rub Out dan doet lance de kofferbak open en haalt er 2 M4's uit

maar zover ik weet kan hij niet open alleen als je hem stuk maakt

Dit is inderdaad in een cutscène, en hierin is meer mogelijk dan in het spel zelf. Hierin hebben ze dus ook een kofferbak opengekregen, maar dit is in de Free Play ook niet mogelijk. Ook met mods is het onmogelijk, als ik me niet vergis.

Link to comment
Delen op andere websites

alleen in die missie Rub Out dan doet lance de kofferbak open en haalt er 2 M4's uit

maar zover ik weet kan hij niet open alleen als je hem stuk maakt

Dit is inderdaad in een cutscène, en hierin is meer mogelijk dan in het spel zelf. Hierin hebben ze dus ook een kofferbak opengekregen, maar dit is in de Free Play ook niet mogelijk. Ook met mods is het onmogelijk, als ik me niet vergis.

De enige keer dat een kofferbak open staat is bij de missie ''The Job'', nadat Tommy er iets uithaalt in de cutscene. Daarna blijft de kofferbak van de Taxi openstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

alleen in die missie Rub Out dan doet lance de kofferbak open en haalt er 2 M4's uit

maar zover ik weet kan hij niet open alleen als je hem stuk maakt

Dit is inderdaad in een cutscène, en hierin is meer mogelijk dan in het spel zelf. Hierin hebben ze dus ook een kofferbak opengekregen, maar dit is in de Free Play ook niet mogelijk. Ook met mods is het onmogelijk, als ik me niet vergis.

Het is wel mogelijk via de main.scm :Y (zoals altijd)

Link to comment
Delen op andere websites

[noob]Wat is dat? main.csm[/noob]

Het bestand waar alles over het 'script' van de game in staat, zoals de missies maar ook de vigilante missies en nog veel meer.


@Warrock: je kan misschien wel gelijk hebben, als je een klein scriptje in de main.SCM doet, die een auto laad met de achterbak open (net zoals in de missie 'The Job'), krijg je dus een auto met open achterklep. Nadeel hier aan is dat je de thread moet vinden waarin dat aangegeven word. En je moet ook opnieuw beginnen met de storyline...

Link to comment
Delen op andere websites

[noob]Wat is dat? main.csm[/noob]

Het bestand waar alles over het 'script' van de game in staat, zoals de missies maar ook de vigilante missies en nog veel meer.


@Warrock: je kan misschien wel gelijk hebben, als je een klein scriptje in de main.SCM doet, die een auto laad met de achterbak open (net zoals in de missie 'The Job'), krijg je dus een auto met open achterklep. Nadeel hier aan is dat je de thread moet vinden waarin dat aangegeven word. En je moet ook opnieuw beginnen met de storyline...

Er is ook een manier om een kleine .scm mod te maken waarbij je je oude saved games kan gebruiken. Het heet darckpact maar ik weet in tegenstelling tot het main.scm modden niet hoe dat moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...