Sprunk Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Hoe krijg je de achterbak in GTA Vice City open op de PC zoals op deze screen iste zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Ik kan de afbeelding niet zien, maa rik kan uit ervaring vertellen dat het niet kan. De enigste maneir om je kofferbak open te krijgen is met je achterkant tegen een muur te beuken dat de klep eraf valt, of met een kettingzaag en de andere melee wapens erop slaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bossinkje Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Nee, de achterbak kan niet open, misschien wel doormiddel van een mod. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Night-Men_ Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) alleen in die missie Rub Out dan doet lance de kofferbak open en haalt er 2 M4's uit maar zover ik weet kan hij niet open alleen als je hem stuk maakt Bewerkt: 25 juni 2008 door gta fan1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 alleen in die missie Rub Out dan doet lance de kofferbak open en haalt er 2 M4's uitmaar zover ik weet kan hij niet open alleen als je hem stuk maakt Dit is inderdaad in een cutscène, en hierin is meer mogelijk dan in het spel zelf. Hierin hebben ze dus ook een kofferbak opengekregen, maar dit is in de Free Play ook niet mogelijk. Ook met mods is het onmogelijk, als ik me niet vergis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DB10 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 alleen in die missie Rub Out dan doet lance de kofferbak open en haalt er 2 M4's uitmaar zover ik weet kan hij niet open alleen als je hem stuk maakt Dit is inderdaad in een cutscène, en hierin is meer mogelijk dan in het spel zelf. Hierin hebben ze dus ook een kofferbak opengekregen, maar dit is in de Free Play ook niet mogelijk. Ook met mods is het onmogelijk, als ik me niet vergis. De enige keer dat een kofferbak open staat is bij de missie ''The Job'', nadat Tommy er iets uithaalt in de cutscene. Daarna blijft de kofferbak van de Taxi openstaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Oke bedant. Ik dacht dus dat het wel kom maar het kan dus niet. Bedankt allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 In GTA SA General is er ook precies zo'n forum waar ook staat dat het niet kan. alleen met en mod als ie bestaat (k zal hem voor je zoeken.) of zoals Ghostrider al zei kapot slaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 alleen in die missie Rub Out dan doet lance de kofferbak open en haalt er 2 M4's uitmaar zover ik weet kan hij niet open alleen als je hem stuk maakt Dit is inderdaad in een cutscène, en hierin is meer mogelijk dan in het spel zelf. Hierin hebben ze dus ook een kofferbak opengekregen, maar dit is in de Free Play ook niet mogelijk. Ook met mods is het onmogelijk, als ik me niet vergis. Het is wel mogelijk via de main.scm (zoals altijd) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 [noob]Wat is dat? main.csm[/noob] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 [noob]Wat is dat? main.csm[/noob] Het bestand waar alles over het 'script' van de game in staat, zoals de missies maar ook de vigilante missies en nog veel meer. @Warrock: je kan misschien wel gelijk hebben, als je een klein scriptje in de main.SCM doet, die een auto laad met de achterbak open (net zoals in de missie 'The Job'), krijg je dus een auto met open achterklep. Nadeel hier aan is dat je de thread moet vinden waarin dat aangegeven word. En je moet ook opnieuw beginnen met de storyline... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 De achtergrond van het plaatje met de open dingen is wit, dus het zal wel in een moddeling programma zijn gebeurt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 [noob]Wat is dat? main.csm[/noob] Het bestand waar alles over het 'script' van de game in staat, zoals de missies maar ook de vigilante missies en nog veel meer. @Warrock: je kan misschien wel gelijk hebben, als je een klein scriptje in de main.SCM doet, die een auto laad met de achterbak open (net zoals in de missie 'The Job'), krijg je dus een auto met open achterklep. Nadeel hier aan is dat je de thread moet vinden waarin dat aangegeven word. En je moet ook opnieuw beginnen met de storyline... Er is ook een manier om een kleine .scm mod te maken waarbij je je oude saved games kan gebruiken. Het heet darckpact maar ik weet in tegenstelling tot het main.scm modden niet hoe dat moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.