G-up94 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Heey iedereen, ik heb na een paar tutorials te hebben bekeken een sig geprobeert te maken en dit is eruit gekomen. Zouden jullie mij tips willen geven en als het kan links naar goede tutorials. Ik had er ook een zwarte border om, maar die is nu weg? Bewerkt: 25 juni 2008 door G-up94 Reageren
Bossinkje Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Heey iedereen, ik heb na een paar tutorials te hebben bekeken een sig geprobeert te maken en dit is eruit gekomen. Zouden jullie mij tips willen geven en als het kan links naar goede tutorials. Ik had er ook een zwarte border om, maar die is nu weg? Je hebt er geen zwarte border omheen, maar een witte. Die valt niet zo op door de achtergrond van GTAForum. Een mooie sig, maar de render valt niet zo op. Het witte pak is niet echt duidelijk op de achtergrond, dat is een beetje jammer. De tekst is leuk, en de achtergrond ook. 7.6/10 Reageren
Jay; Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ik neem dus aan dat dit je eerste signature is, voor de eerste keer is het namelijk best goed maar er blijft zeker nog veel werk voor de boeg. Allereerst, als je een sig maakt, zorg er dan voor dat hij bij de rest van de afbeelding past, dat hij van goede kwaliteit is, dat je wat met de kleur kan doen en knip hem de eerste keer het liefst zelf niet uit. Ik weet niet of je deze zelf uitgeknipt hebt maar op een website als Gamerenders vind je bijvoorbeeld fantastische renders. Meestal van goede kwaliteit, maar ook blinken ze zeker uit en kan je ermee aan de slag. Neem dus goed een kijkje en maak een goede keuze en bedenk in wat voor hoesje jij je sig wil stoppen. Voor de eerste keer heb je ook redelijk goed gebrusht, soms zie je dat mensen niet eens moeite doen om te brushen bij de eerste keer dus dat heb je dus best goed gedaan. Het is alleen (zoals ik al eerder zei), dat je render goed bij de achtergrond en het geheel moet passen. Dit past dus zeker niet en ik raad je dus aan gewoon wat te klieren achter je computer. Daarmee leer je vaak het snelst en ontdek je wat je met een functie doet en hoe je dat bijvoorbeeld kan verbeteren. Als je trouwens in de toekomst spectaculaire brushes nodig hebt dan je nu in je pakket hebt kan je altijd nog naar een site als Deviantart. Je kan hier gratis en voor niets mooie brushes vinden en ze zijn makkelijk te uploaden. Dan over je tekst en border. Je tekst is redelijk gedaan en ik zie dat je een standaard font hebt gebruikt. Als je dus spectaculaire fonts wil kan je naar een site als Dafont waar je overzichtelijk fonts kan vinden, overigen ook allemaal gratis. Je border is er wel alleen in het wit en niet in het zwart. Ik denk dat dit een klein foutje was maar voor de duidelijkheid. Tijdens het selecteren van je border kan je de kleur kiezen, kies dus zwart. Voor de rest valt er wat aan het inblenden te doen maar dat leer je allemaal vanzelf wel. Hopelijk heb je wat aan deze lap tekst, ik vind het nou eenmaal beter als ik er nieuwelingen mee kan helpen dan mensen die 2 keer per dag een topic openen. Veel succes! Bewerkt: 26 juni 2008 door Jay; Reageren
G-up94 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Dankjewel voor je grote lap tekst . Daar kan ik erg veel mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.