Ottoman 47 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Bestaat er Shenmue (Game) voor de PC? Reageren
Velaro Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Bestaat er Shenmue (Game) voor de PC? Bij mijn weten is er alleen een Shenmue Online voor de PC. Dat is een MMORPG. Voor de rest zijn er alleen Shenmue-games voor SEGA-consoles. Ik hoop dat ik hiermee je vraag heb beantwoord, Hit -eh- Ottoman 47. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Misschien dat hij deze Shemneu bedoelt. Deze is alleen voor de Dreamcast. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Hoe is Shenmue Online te krijgen? Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Hoe is Shenmue Online te krijgen?Shenmue Online is nog niet uitgekomen en zal ook niet uitkomen, omdat deze game gecanceled is:"Shenmue Online was an MMORPG where players participate in scenarios from Shenmue II, joining one of three clans, led by Shen Hua, Xiu Ying, and Wu Ying Ren, all significant characters from the story. The project has since been canceled." bron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.