Fbi-Crew Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Welke videokaarten zijn goed voor SA? Reageren
TomHagen Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Met een nVidia Geforce 8600 kom je een eind. Dan heb je ook nog iets voor de toekomst Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Met een nVidia Geforce 8600 kom je een eind. Dan heb je ook nog iets voor de toekomst Voor de toekomst ga je het echt niet redden met een 8600 serie... ik kan de nieuwste games amper aan met een 8800GT laat staan met een 8600GS/GT kaart. Als je voor de toekomst gaat kan je beter voor de 9 serie gaan. Welke kaarten goed zijn voor San Andreas zijn onder andere: Dit word aanbevolen: Grafische kaart met 128 MB geheugen of meer, geschikt voor DirectX 9 ondersteuning (NVIDIA Geforce 6-serie aanbevolen) Dus als je alleen naar San Andreas kijkt en later geen andere games gaat spelen zou ik voor de 9600 GSO gaan, en wil je toch verder kijken zou ik voor een 9800GT of 9800GTX kijken. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Met een nVidia Geforce 8600 Dit word aanbevolen: Grafische kaart met 128 MB geheugen of meer, geschikt voor DirectX 9 ondersteuning (NVIDIA Geforce 6-serie aanbevolen) Met een NVIDEA GEFORCE 6 serie kom je ook niet echt ver, mijn SA loopt zo traag als dikke stront Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Met een NVIDEA GEFORCE 6 serie kom je ook niet echt ver, mijn SA loopt zo traag als dikke stront Zet je instellingen wat lager. Ik heb een versie van San Andreas prima lopen op een Geforce 4, natuurlijk niet zo goed als bij een 8600, maar zeker niet als "stront". Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Met een nVidia Geforce 8600 Dit word aanbevolen: Grafische kaart met 128 MB geheugen of meer, geschikt voor DirectX 9 ondersteuning (NVIDIA Geforce 6-serie aanbevolen) Met een NVIDEA GEFORCE 6 serie kom je ook niet echt ver, mijn SA loopt zo traag als dikke stront Het staat als aanbevolen, hier kan ik niks aan veranderen. Let wel op dat er vermeld staat: 128MB geheugen of meer. Wat veel mensen ook vergeten is dat de instellingen die vaak automatisch worden ingesteld door hun computer ook de juiste settings zijn. Veel mensen denken dat hun kaart dan nog meer aan kan. In dit geval dus niet. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Met een NVIDEA GEFORCE 6 serie kom je ook niet echt ver, mijn SA loopt zo traag als dikke stront Zet je instellingen wat lager. Ik heb een versie van San Andreas prima lopen op een Geforce 4, natuurlijk niet zo goed als bij een 8600, maar zeker niet als "stront". me 2 ik draaide gta met een nvidia 4200TI op max settings. En 1024x7**?? en had nooit last van vastlopers met mijn ''nieuwe'' kaart de 7300GT wil die nog wellis vastlopen. Reageren
ikt Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Met een nVidia Geforce 8600 kom je een eind. Dan heb je ook nog iets voor de toekomst Voor de toekomst ga je het echt niet redden met een 8600 serie... ik kan de nieuwste games amper aan met een 8800GT laat staan met een 8600GS/GT kaart. Als je voor de toekomst gaat kan je beter voor de 9 serie gaan. Welke kaarten goed zijn voor San Andreas zijn onder andere: Dit word aanbevolen: Grafische kaart met 128 MB geheugen of meer, geschikt voor DirectX 9 ondersteuning (NVIDIA Geforce 6-serie aanbevolen) Dus als je alleen naar San Andreas kijkt en later geen andere games gaat spelen zou ik voor de 9600 GSO gaan, en wil je toch verder kijken zou ik voor een 9800GT of 9800GTX kijken. Agree. Ik kan Crysis alleen spelen op de laagste resolutie + laagste settings met 20FPS. 8600GT = niet het waar voor de prijs. Btw, met een 9800GX2 SLI keer 2 kun je Crysis op extra spelen met hoofste dinges en 60FPS. xD Maar een 8800GT moet vele toekomstige games zonder problemen aankunnen. Ik moet dus al over een jaar of 3 een nieuwe videokaart aanschaffen, omdat ik bij die tijd dan al geen nieuwere games op normale snelheid en resolutie kan spelen (Crysis komt gewoon uit 2012, dus die telt eventjes niet mee) Ontopic: Een 6600GT voldoet, maar is oud. Een 8600GT voldoet (ook met ENB series), maar zal snel outdated zijn. Reageren
moechy Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Wrm zou je een 8800 GT kopen? Die zullen snel oud zijn. Koop toch de 8800 GTS 640 Mb die scoort op alle vlakken beter dan de GT. (heb deze zelf ook en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben) Reageren
Fbi-Crew Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Wrm zou je een 8800 GT kopen? Die zullen snel oud zijn. Koop toch de 8800 GTS 640 Mb die scoort op alle vlakken beter dan de GT. (heb deze zelf ook en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben) Dank jullie jullie zijn geweldig maar zijn er nog andere goed videokaarten behalve nvdia Reageren
moechy Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Wrm zou je een 8800 GT kopen? Die zullen snel oud zijn. Koop toch de 8800 GTS 640 Mb die scoort op alle vlakken beter dan de GT. (heb deze zelf ook en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben) Dank jullie jullie zijn geweldig maar zijn er nog andere goed videokaarten behalve nvdia Tuurlijk je hebt nog ATI. Maar die ken ik niet. Heb maar 1 ATI gehad en die zoog. Ik denk dat de meeste mensen hier Nvidia gebruiken. Bewerkt: 26 juni 2008 door moechy Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Wrm zou je een 8800 GT kopen? Die zullen snel oud zijn. Koop toch de 8800 GTS 640 Mb die scoort op alle vlakken beter dan de GT. (heb deze zelf ook en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben) Een 8800GT doet niet onder voor een 8800GTS, waarom zou je meer geld uitgeven voor een klein beetje snelheid? Stel je gaat nieuwe schoenen halen, je ziet er 2 staan. De 1 heeft groene veters en de ander heeft paarse. Voor die met de groene veters betaal je: €100,- En voor die met de paarse veters betaal je: €150,- Zou je dan voor die met de paarse veters gaan? Denk het niet, want ze zijn allebei het zelfde alleen een andere kleur. Dit is precies zoals het gaat met de GT en GTS het verschil is zo klein, maar de prijs verschilt daarom weer wel. Wrm zou je een 8800 GT kopen? Die zullen snel oud zijn. Koop toch de 8800 GTS 640 Mb die scoort op alle vlakken beter dan de GT. (heb deze zelf ook en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben) Dank jullie jullie zijn geweldig maar zijn er nog andere goed videokaarten behalve nvdia Ja, je hebt nog ATI maar die zijn meer op het gebied van AGP. Daarnaast heb je nog andere merken die op dezelfde chipset draaien van NVIDIA. Soms zijn ze goedkoper; Kijk hier eens: Klik Wrm zou je een 8800 GT kopen? Die zullen snel oud zijn. Koop toch de 8800 GTS 640 Mb die scoort op alle vlakken beter dan de GT. (heb deze zelf ook en ik moet zeggen dat ik er heel blij mee ben) Dank jullie jullie zijn geweldig maar zijn er nog andere goed videokaarten behalve nvdia Tuurlijk je hebt nog ATI. Maar die ken ik niet. Heb maar 1 ATI gehad en die zoog. Ik denk dat de meeste mensen hier Nvidia gebruiken. Ik heb van diverse mensen gehoord dat ATI nog al eens snel kapot kan gaan. Een persoon waar ik mee bevriend ben die heeft in 1 week al zijn grafische kaart al opgeblazen... tijdens Battlefield. Terwijl zijn grafische kaart wel spiksplinternieuw was. Als ik jou was zou ik voor een NVIDIA Chipset gaan. Reageren
xgaming Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) Optie: HD4850 van ATi. Sneller dan de 9800GTX en nog goedkoper ook. Nadeel: single slot koeler -> word heet. Andere optie: HD4870 rond de 220 euro. Nadeel: Aardig groot, moet in je kast passen, gebruikt redelijk veel energie. Kan in sommige gevallen de GTX280 inhalen (High end kaart van ong. 480 euro). Echter zijn deze kaartjes wel wat overkill voor GTA:SA. Een HD3850 is ook een optie, ongeveer 85 euro van club3d, of een 9600GT van Nvidia. Ietsje onder de 120 euro. @hierboven: Ieder mens koopt wel is net de verkeerde kaart. Zeg dat hij van de 1 op 1000 die kapot zijn net die ene heeft gekocht. Het kan trouwens ook zijn dat zijn CPU fan (als die er überhaupt opzat) te laag draaide en de Chip te heet werd. Bewerkt: 27 juni 2008 door xgaming Reageren
DaBeast Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Zet je instellingen wat lager. Ik heb een versie van San Andreas prima lopen op een Geforce 4, natuurlijk niet zo goed als bij een 8600, maar zeker niet als "stront". Idem, Ik had in mijn vorige PC (Intel 2.4 GHZ met 512MB ram) een Geforce 4200 TI 128 MB (AGP toen nog ) steken, en die werkte heel goed zelfs. Voor ik mijn nieuwe PC had, heb ik een 22" scherm gekocht die als resolutie 1680x1050 had. Op die resolutie draade ik met gemak SA (de rest ook alles op high). Ik haalde toch gemakkelijk zon 60 FPS met geen plotse framedrops. Als het aleen voor SA is zou ik niet te duur gaan. Een 8500 GT moet meer dan genoeg zijn. Een voordeel aan deze kaarten zijn dat je ze ook in passief gekoelde versies kunt krijgen, waardoor ze ultra stil zijn. Erg duur zijn ze niet meer (goedkoopste is ~€50 op Azerty.nl), let trouwens wel op dat je een PCI-express slot hebt. Als je een (bruine) AGP slot hebt, dan sugesteer ik de 7600 GS. Deze is ietsje duurder dan de 8500 GT, maar dat komt omdat eenmaal AGP nu oude technologie is . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
FerryN Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Met een nVidia Geforce 8600 kom je een eind. Dan heb je ook nog iets voor de toekomst Voor de toekomst ga je het echt niet redden met een 8600 serie... ik kan de nieuwste games amper aan met een 8800GT laat staan met een 8600GS/GT kaart. Als je voor de toekomst gaat kan je beter voor de 9 serie gaan. Welke kaarten goed zijn voor San Andreas zijn onder andere: Dit word aanbevolen: Grafische kaart met 128 MB geheugen of meer, geschikt voor DirectX 9 ondersteuning (NVIDIA Geforce 6-serie aanbevolen) Dus als je alleen naar San Andreas kijkt en later geen andere games gaat spelen zou ik voor de 9600 GSO gaan, en wil je toch verder kijken zou ik voor een 9800GT of 9800GTX kijken. Agree. Ik kan Crysis alleen spelen op de laagste resolutie + laagste settings met 20FPS. 8600GT = niet het waar voor de prijs. Btw, met een 9800GX2 SLI keer 2 kun je Crysis op extra spelen met hoofste dinges en 60FPS. xD Maar een 8800GT moet vele toekomstige games zonder problemen aankunnen. Ik moet dus al over een jaar of 3 een nieuwe videokaart aanschaffen, omdat ik bij die tijd dan al geen nieuwere games op normale snelheid en resolutie kan spelen (Crysis komt gewoon uit 2012, dus die telt eventjes niet mee) Ontopic: Een 6600GT voldoet, maar is oud. Een 8600GT voldoet (ook met ENB series), maar zal snel outdated zijn. WTF, is mijn PC zo goed? of de jullie zo slecht? Ik trok met mijn 6600GT 256mb de Demo gewoon goed zonder lag en de volledige met een 7600GS 256mb ook zonder lag, heel zelden als hij even wat extreems moest laden wou hij laggen, maar niet dat het slecht liep, en met lichte lag kan ik hem op medium op 1024-768 draaien. Specs: 3200+ AMD Athlon, 64bit, draait op 2000mhz, niet overclocked ofzo, en word ongeveer 35 a 40 graden(Veel, i know, heb een kut fan). 2304mb ram geheugen(1x 256mb, 2x 512, 1x 1024, ik weet, slechte setup, die 256mb moet eruit en een 512 of 1024 moet erin). Mobo is een A8V-X. En dan de 7600GS 256mb graka(AGP 8X). Ontopic: Ik trok met deze setup, maar dan met een andere graphicscard(6600GT 256MB) trok ik SA zeer goed, ENB series flinke lag, maar gewoon op 1024/768 en alles op High, draaide die zonder lag. Later, Bewerkt: 28 juni 2008 door FerryN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.