ceejay Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) ik weet niet wat een pedestrian is en ceejee ook niet ik zit hie bij hem dus wat is dat Bewerkt: 25 juni 2008 door ceejay Reageren
JasonStatham Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Dat over ceejee snap ik niet echt. Misschien dat je CJ speelt. Zo heet de persoon die jij bestuurd. Pedestrians zijn gewone burgers die over straat lopen. Vaak worden ze afgekort als ped's. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Pedestrian is een engels woord voor voetganger. >klik< Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 @GTA-fan2: ceejee (Klik) Een pedestrian is een poppetje dat op straat of op het straat of ergens anders loopt. Een burger dus. Maar dat hebben GTA-fan2 en KoE_Mzungu ook al uitgelegd Reageren
Royboow Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Zoals hierboven werd gezeg. CJ (Carl Johnson) is de gozer waar je mee speelt en een Pedistrian is een voetganger, burger etc. als je gewoon even rondkijkt op webs over GTA en als je vragen hebt over engelse worrden google je even naar engels-nederlandse woordenboeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.