Jump to content

Het Grote Probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi ik heb vandaag een gebranden San ANdreas gekgregen van een vriend maar die doet het niet nu heb ik een echte gekocht bij de intertoys maar hij geeft nog steeds de fout aan van 600x320x32video mode ofzo iets ik heb er al veel over gelezen maar kan iemand mij alsjeblieft HELPEN.

Alvast HARTELIJK BEDANKT.

ik wil zo graag gamen :schater::N

Geplaatst:

Bedoel je dat je resolutie niet goed is? In dat geval, ga dan naar je Display Settings (Options » Display Settings) nog vóór je een savegame hebt geladen. Nu kun je de resolutie aanpassen. Zoek de juiste uit en druk op enter om te bevestigen. ;)

Geplaatst:

Waarschijnlijk voldoet jou videokaart niet aan de minimale systeemeisen waardoor je GTA SA niet kan spelen op jou PC. >>Hier<< kan je zien wat de minimale systeem eisen zijn. En zo'n groot probleem is het niet hoor ;) waarschijnlijk kan een nieuwe videokaart uitkomst bieden.

Geplaatst:
Waarschijnlijk voldoet jou videokaart niet aan de minimale systeemeisen waardoor je GTA SA niet kan spelen op jou PC. >>Hier<< kan je zien wat de minimale systeem eisen zijn. En zo'n groot probleem is het niet hoor ;) waarschijnlijk kan een nieuwe videokaart uitkomst bieden.

als ik kijk bij deze computer>eigenschappen>apparaatbeheer>Beeldschermapdaters dan komt er te staan: 3dfx Voodoo3 is dat goed of niet?

Bedoel je dat je resolutie niet goed is? In dat geval, ga dan naar je Display Settings (Options » Display Settings) nog vóór je een savegame hebt geladen. Nu kun je de resolutie aanpassen. Zoek de juiste uit en druk op enter om te bevestigen. ;)

en waar staat dispaly settings ik kan het niet vinden sorry:$

>>> Door -Matthijs-: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

De Beelschermoptions kun je vinden via het hoofdmenu. (via escape toets) (options > sreenoptions ofzoiets. en dan advanced.

Als je wilt weten welke videokaart je hebt klik je in windows op start > uitvoeren en dan typ je in "dxdiag" (zonder "") Klik dan op het tabbald Beeldscherm.

Bewerkt: door tommatje
Geplaatst:
als ik kijk bij deze computer>eigenschappen>apparaatbeheer>Beeldschermapdaters dan komt er te staan: 3dfx Voodoo3 is dat goed of niet?

Niet bepaald, nee. Een 3dfx Voodoo3 is namelijk al een enorm gedateerde kaart, dus de oorzaak van je probleem is daarmee ook achterhaalt. Die kaart ondersteunt bovendien enkel 16 bits, dat gaat sowieso niet samen op een resolutie van 32 bits. Opmerkelijk is daarnaast ook de resolutie waarmee je probeert te starten (600x320x32). Ik ben bang dat dit alles te maken heeft met het type en de leeftijd van je kaart.

Geplaatst:

Niet bepaald, nee. Een 3dfx Voodoo3 is namelijk al een enorm gedateerde kaart, dus de oorzaak van je probleem is daarmee ook achterhaalt. Die kaart ondersteunt bovendien enkel 16 bits, dat gaat sowieso niet samen op een resolutie van 32 bits. Opmerkelijk is daarnaast ook de resolutie waarmee je probeert te starten (600x320x32). Ik ben bang dat dit alles te maken heeft met het type en de leeftijd van je kaart.

Oke jongens ik weet genoeg ik ga een nieuwe pc kopen Bedankt voor alles

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...