gta dylan Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Stel: Ik heb een indrukwekkend gevecht met de politie en uiteindelijk sterf ik. Kom het dan op de Liberty Tree site? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[B]ig [S]moke Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Nee aleen met missie enzo niet dat je Bijv. 10 mensen vermoord en dat dan op De Liberty Three komt.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Stel: Ik heb een indrukwekkend gevecht met de politie en uiteindelijk sterf ik.Kom het dan op de Liberty Tree site? Hey GTA Dylan . GTA IV is misschien uitgebreid, maar zo uitgebreid nu ook weer niet. Misschien wel een goed idee voor de volgende GTA . Bewerkt: 25 juni 2008 door GTA-Freak2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Iscariah Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2008 Stel: Ik heb een indrukwekkend gevecht met de politie en uiteindelijk sterf ik.Kom het dan op de Liberty Tree site? Hey GTA Dylan . GTA IV is misschien uitgebreid, maar zo uitgebreid nu ook weer niet. Misschien wel een goed idee voor de volgende GTA . Was het maar waar inderdaad! Ik mis het een beetje, het op het neppe Internet kijken voor nieuw nieuws. Sappige verhaaltjes over hoe je bepaalde personen hebt omgelegd. (En er via die krant achter komen dat hetvolgende eiland geopend is. Jawel, dat heb ik eerst via dat Internet vernomen voordat ik er achter kwam. ) Dat was best wel leuk, mits je goed Engels kan lezen zoals ik. Ik weet dat er mensen zijn hier die niet zo goed Engels kunnen, dus die hebben er geen reet an. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mem0 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Ik weet wat ik meegemaakt hebt toevallig is maar, het ging zo ik ging voor brucie een race doen daarbij kreeg ik politie achter me aan onder het race. Toen dat klaar was zat ik op een bepaald radio en hoorde dat er een straatrace was en dat de politie achter er ook was en ze zei dat de politie 1 iemand niet te pakken heeft gehad en de rest wel(wat dus niet waar is , want ik zag al die andere auto die mee hadden genomen met de race door rijden). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Ik weet wat ik meegemaakt hebt toevallig is maar, het ging zo ik ging voor brucie een race doen daarbij kreeg ik politie achter me aan onder het race. Toen dat klaar was zat ik op een bepaald radio en hoorde dat er een straatrace was en dat de politie achter er ook was en ze zei dat de politie 1 iemand niet te pakken heeft gehad en de rest wel(wat dus niet waar is , want ik zag al die andere auto die mee hadden genomen met de race door rijden). mss had de politie hen na de race? :cya: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Ik weet wat ik meegemaakt hebt toevallig is maar, het ging zo ik ging voor brucie een race doen daarbij kreeg ik politie achter me aan onder het race. Toen dat klaar was zat ik op een bepaald radio en hoorde dat er een straatrace was en dat de politie achter er ook was en ze zei dat de politie 1 iemand niet te pakken heeft gehad en de rest wel(wat dus niet waar is , want ik zag al die andere auto die mee hadden genomen met de race door rijden). mss had de politie hen na de race? :cya: Of ze liegen.Of ze hadden het over een andere race. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2008 Misschien moet je ff wachten. Liberty Tree's motto is namelijk 'Yesterday's news today' Grapje, maar dat zal je wel snappen..[/font] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.