[B]ig [S]moke Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 1e vraag: hoe kom je bij Multiplayer 2e vraag: kan je dat aleen met vrienden doen of ook op internet?? Thnkss Reageren
gta dylan Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Pak je gsm(mobieltje) en ga naar de optie multiplayer. Als je vrienden hebt kan je samen met hen tegen anderen spelen Bewerkt: 25 juni 2008 door gta dylan Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 25 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Maar niet met internet Reageren
gta_rulez Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Dit werkt juist alleen maar als je internet hebt. Er is geen splitscreen ofzo. Reageren
Iscariah Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 (bewerkt) Pak je gsm(mobieltje) en ga naar de optie multiplayer.Als je vrienden hebt kan je samen met hen tegen anderen spelen Je vergeet te zeggen dat je alleen via Internet met je vrienden of anderen kan spelen. Kijk namelijk maar eens hoe hij die 2e vraag stelt. Als je even nadenkt, weet je waarom ik je hiermee even aanvul. EDIT: @gta_rulez: Wel potverdrie! Je was me zomaar vier seconden voor met je antwoord! Bewerkt: 25 juni 2008 door Iscariah Reageren
gta dylan Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Pak je gsm(mobieltje) en ga naar de optie multiplayer.Als je vrienden hebt kan je samen met hen tegen anderen spelen Je vergeet te zeggen dat je alleen via Internet met je vrienden of anderen kan spelen. Kijk namelijk maar eens hoe hij die 2e vraag stelt. Als je even nadenkt, weet je waarom ik je hiermee even aanvul. EDIT: @gta_rulez: Wel potverdrie! Je was me zomaar vier seconden voor met je antwoord! Awel, dat bedoelde ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.