Jump to content

raar


mem0

Recommended Posts

me broertje zat net op gta IV en ging vliegen in een helicopter hij was best wel veel van het land verwijderd. Hij springt perongeluk uit het helicopter en valt in water na paar minuten zwemmen gaat er opeens levens van hem af weet iemand waarom dit komt???

alvast bedankt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

me broertje zat net op gta IV en ging vliegen in een helicopter hij was best wel veel van het land verwijderd. Hij springt perongeluk uit het helicopter en valt in water na paar minuten zwemmen gaat er opeens levens van hem af weet iemand waarom dit komt???

alvast bedankt :tu:

Heb ik ook wel eens gehad toen ik van m'n sterren af wou komen. Maar die bleven me maar achtervolgen met een heli, dus sprong ik er uit. Moest een eindje terugzwemmen en net voor land kreeg ik dat. Ik denk dat het is omdat Niko moe wordt ofzo. Dan kan hij uiteindelijk die kop van hem niet meer boven water houden en verzuipt ie. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. In GTA IV heb je gewoon een bepaalde limiet tot hoever je van het eiland af bent. Dat kan ik me wel voorstellen. Rockstar gaat echt niet een gigantische oceaan vol water maken, omdat Niko Bellic even wilt zwemmen naar de overkant.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. In GTA IV heb je gewoon een bepaalde limiet tot hoever je van het eiland af bent. Dat kan ik me wel voorstellen. Rockstar gaat echt niet een gigantische oceaan vol water maken, omdat Niko Bellic even wilt zwemmen naar de overkant.. :puh:

En ik schrijf dus net dat ik het na een tijd zwemmen kreeg vlak voordat ik bij het land aankwam. Ik was er al bijna. Lees jij de posts eigenlijk wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. In GTA IV heb je gewoon een bepaalde limiet tot hoever je van het eiland af bent. Dat kan ik me wel voorstellen. Rockstar gaat echt niet een gigantische oceaan vol water maken, omdat Niko Bellic even wilt zwemmen naar de overkant.. :puh:

En ik schrijf dus net dat ik het na een tijd zwemmen kreeg vlak voordat ik bij het land aankwam. Ik was er al bijna. Lees jij de posts eigenlijk wel?

Toen dat ik mijn bovenstaande post ging typen, toen was jij ook bezig met typen dus dan kan ik dat nog niet weten? :7
Link to comment
Delen op andere websites

je om het precies te weten moet je om de eilandjes te zwemmen zonder aan land te komen en zonder te ver weg te komen, en dan de tijd opmeten om te kijken hoe lang het duurt voordat je verdrinkt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ook een paar keer meegemaakt. Mijn jump liep niet helemaal goed af en ik landde in het water. Ik was ff weggegaan in Real Life en toen ik terugkwam zag ik dat de levensbalk steeds minder werd :puh: (was later dood gegaan).

Nogal vaag, misschien onderkoeling :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het nog niet meegemaakt,maar ik zal wel eens een keertje proberen ;) In VC als je een boot pakte,en ver van het land afging dan keerde je meteen om.Dus ik denk gewoon als eerste aan het woord "Realistisch" Mischien raakt hij wel onderkoelt zoals Gta Bram al zei. :) Als niemand in dit topic een filmpje ervan maakt,BP me dan even dan doe ik het wel :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb het ook een paar keer meegemaakt. Mijn jump liep niet helemaal goed af en ik landde in het water. Ik was ff weggegaan in Real Life en toen ik terugkwam zag ik dat de levensbalk steeds minder werd :puh: (was later dood gegaan).

Nogal vaag, misschien onderkoeling :7

misschien heb je wel gelijk, want in het echt ga je ook niet paar uurtjes zwemmen dan raak je ook wel onderkoeld in de oceaan maar vindh te nog steeds wel raar. Er zijn vast wel redenen voor waarom het gebeurd

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...