Jump to content

Infernus weg! ;(

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden.

Ik had zojuist een Infernus van Bernie gekregen.

Ik was er heel blij mee en besloot hem direct op een veilige plek te zetten. (Savehouse Alderney)

De infernus stond goed in het vak en ik had hem op slot gedaan. Vervolgens sloeg ik het spel op ik en ging naar buiten om te kijken of m´n wagentje er nog stond, maar nee. Hij was verdwenen en er stond alleen nog een hopeloze motor die ik ook daar had geparkeerd. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? : :{

Ik wil mijn auto terug!! :cry::cry:

Mvg,

GTTO

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Wienish

7

• gtafreak_124

3

• Hackman

3

• NikaBelic15

3

Geplaatst:

Het kan zijn dat hij gebeukt is van achteren door andere auto's. Ik had ook een keer een auto geparkeerd en toen zag ik dat al het verkeer er tegen aan beukte, volgens mij was dat gewoon een bug. Ik heb hem wat naar voren gezet en toen reed het verkeer er weer netjes omheen. Ik denk wel dat je die Infernus kwijt bent, wat je altijd nog kan proberen is dat je in een andere zeldzame auto gaat zitten en dan kijken of je de Infernus tegenkomt. Op die manier heb ik er nu 2. :)

Geplaatst:

je kan ook altijd een race van brucie doen. Hier doen ook vaak infernussen mee. Shiet gewoon de bestuurder neer en voilà :tu:

Geplaatst:

das best bale maar zoals in eerdere reacsies gewoon een race van brucie startten dan kom je hem snel tegen

Ps ik weet niet of je al races heb gedaan maar het kan ook dat die gasten met anderen auto's race

Veel succes met je zoektocht :tu:

Geplaatst:
das best bale maar zoals in eerdere reacsies gewoon een race van brucie startten dan kom je hem snel tegen

Ps ik weet niet of je al races heb gedaan maar het kan ook dat die gasten met anderen auto's race

Veel succes met je zoektocht :tu:

Ik kwam plots een Infernus tegen bij Burlesque, dus daar kun je ook nog even kijken, maar rij dan zelf met een snelle wagen, heb je meer kans.

Later,

Geplaatst: (bewerkt)

weet er anders nog iemand een vindplaats van een infernus want op de straten kom ik die echt nooit tegen :?

Bewerkt: door gtafreak_124
Geplaatst:
weet er anders nog iemand een vindplaats van een infernus want op de straten kom ik die echt nooit tegen :?

Die is er verder niet. Je moet hem echt in zo'n race of op straat tegenkomen

Geplaatst:
Beste leden.

Ik was er heel blij mee en besloot hem direct op een veilige plek te zetten. (Savehouse Alderney)

De infernus stond goed in het vak en ik had hem op slot gedaan. Vervolgens sloeg ik het spel op ik en ging naar buiten om te kijken of m´n wagentje er nog stond, maar nee. Hij was verdwenen en er stond alleen nog een hopeloze motor die ik ook daar had geparkeerd. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? : :{

Mvg,

GTTO

hoe moet je een auto op slot zetten dan? :?

Geplaatst: (bewerkt)

Triangle.gif ingedrukt houden. Als je dat niet doet dan hoor je de radio nog en is het licht in de auto nog aan. Doe je het wel dan is alles uit en is de kans dat hij wordt gestolen kleiner, ik weet niet of de auto dan nog kan worden gestolen.

@Hierboven:

Niko zal het raam niet inslaan omdat hij de sleutels er immers van heeft. ;)

Bewerkt: door hackman
Geplaatst:

Triangle.gif ingedrukt houden. Als je dat niet doet dan hoor je de radio nog en is het licht in de auto nog aan. Doe je het wel dan is alles uit en is de kans dat hij wordt gestolen kleiner, ik weet niet of de auto dan nog kan worden gestolen.

@Hierboven:

Nouja. De sleutels zal ie heus niet hebben als ie de ruit al eerder in heeft gemept :D maar t gaat om t idee

Geplaatst:

Die is er verder niet. Je moet hem echt in zo'n race of op straat tegenkomen

Die is er wel, maar daarvoor moet je alle missies van Bernie gedaan hebben, dan komt een B op je radar te staan, en dat is geen missie maar een Infernus.

Later

Geplaatst:

@Hierboven:

het alarm gaat in ieder geval wel af als er tegen aan wordt gereden :puh:

Geplaatst:
Beste leden.

Mvg,

GTTO

kan je je wagen op slot doen dan? :puh:

Geplaatst:
Beste leden.

Mvg,

GTTO

kan je je wagen op slot doen dan? :puh:

Ik citeer:

@Hierboven:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...