gtafreak_124 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 weet er anders nog iemand een vindplaats van een infernus want op de straten kom ik die echt nooit tegen Die is er verder niet. Je moet hem echt in zo'n race of op straat tegenkomen weet je soms op welke plek of stadsdeel je deze meestal kan tegenkomen ? Reageren
RoL0 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 weet er anders nog iemand een vindplaats van een infernus want op de straten kom ik die echt nooit tegen Die is er verder niet. Je moet hem echt in zo'n race of op straat tegenkomen weet je soms op welke plek of stadsdeel je deze meestal kan tegenkomen ? Ehum.. hij zegt net dat je ze NIET kunt tegenkomen. (of snap ik er nu weer niks van?) Reageren
rjravi1 Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 weet er anders nog iemand een vindplaats van een infernus want op de straten kom ik die echt nooit tegen gwn een race starten en eve rondrijden of je hem vind Reageren
gtafreak_124 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 weet er anders nog iemand een vindplaats van een infernus want op de straten kom ik die echt nooit tegen Die is er verder niet. Je moet hem echt in zo'n race of op straat tegenkomen Die is er wel, maar daarvoor moet je alle missies van Bernie gedaan hebben, dan komt een B op je radar te staan, en dat is geen missie maar een Infernus. Later maar die staat er dan maar 1 keer toch ? als je je infernus kwijt bent kun je die toch nergens meer vinden behalve in een race ? Reageren
Wienish Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Beste leden.Ik had zojuist een Infernus van Bernie gekregen. Ik was er heel blij mee en besloot hem direct op een veilige plek te zetten. (Savehouse Alderney) De infernus stond goed in het vak en ik had hem op slot gedaan. Vervolgens sloeg ik het spel op ik en ging naar buiten om te kijken of m´n wagentje er nog stond, maar nee. Hij was verdwenen en er stond alleen nog een hopeloze motor die ik ook daar had geparkeerd. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? : Ik wil mijn auto terug!! Mvg, GTTO Alderney is zowiezo een slechte plek om auto's te parkeren. Ik zet daar alleen auto's neer die me niet bevallen, hooguit als ik eens wat flink in wil deuken. In Alderney wordt ie namelijk vroeg of laat van de plek afgebeukt door een asociale bestuurder. De échte veilige plekjes om je Infernus neer te zetten, is eigenlijk ofwel Broker (het afgefikte huisje) ofwel Algonquin (Playboy X en dat hotelachtig dingetje zijn allebei erg betrouwbaar op dat gebied). Btw: Hoe zet je je auto op slot? (A) Reageren
Hackman Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (...) ofwel Algonquin (Playboy Xen dat hotelachtig dingetje zijn allebei erg betrouwbaar op dat gebied). Btw: Hoe zet je je auto op slot? (A) Ik had ook een auto staan bij het huis van Playboy X[/font] en toen wou ik net naar binnen om te saven zie ik opeens een Sabre GT met een deuk in de achterkant. Ik wou hem dus bij mijn parkeerplaats zetten en dan ziek ik dat mijn andere Sabre GT was verdwenen. Ik zet hem dus weer neer op de goede plek en ik bleef er even naar kijken. Ik zag dat al het verkeer gewoon tegen mijn auto botste. Toen heb ik hem maar een eintje naar voren gedaan en toen gingen ze er gelukkig wel net omheen dus dat verhaal over het huis van Playboy X[/font] is ook niet helemaal waar. Je kunt je auto op slot doen door ingedrukt te houden. Dan is de auto uit en Niko moet eerst de auto aan doen om te kunnen rijden. Echt op slot zit hij niet want de politie kan je ermee achtervolgen zonder het glas in te slaan. Reageren
Wienish Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (...) ofwel Algonquin (Playboy Xen dat hotelachtig dingetje zijn allebei erg betrouwbaar op dat gebied). Btw: Hoe zet je je auto op slot? (A) Ik had ook een auto staan bij het huis van Playboy X[/font] en toen wou ik net naar binnen om te saven zie ik opeens een Sabre GT met een deuk in de achterkant. Ik wou hem dus bij mijn parkeerplaats zetten en dan ziek ik dat mijn andere Sabre GT was verdwenen. Ik zet hem dus weer neer op de goede plek en ik bleef er even naar kijken. Ik zag dat al het verkeer gewoon tegen mijn auto botste. Toen heb ik hem maar een eintje naar voren gedaan en toen gingen ze er gelukkig wel net omheen dus dat verhaal over het huis van Playboy X[/font] is ook niet helemaal waar. Je kunt je auto op slot doen door ingedrukt te houden. Dan is de auto uit en Niko moet eerst de auto aan doen om te kunnen rijden. Echt op slot zit hij niet want de politie kan je ermee achtervolgen zonder het glas in te slaan. Ik parkeer mijn auto's altijd tegen de richting van het verkeer in, en dan lichten aan. Dat is best grappig, dan denken die lui dat er een auto aankomt en rijden ze wel er omheen :$ Reageren
Rickcen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Slim! Hij start alleen niet meer als je de lichten aan laat staan Als ik mijn auto parkeer zet ik er altijd een gevarendriehoek achter, en ik vraag de dichtstbijzijnde agent of ie in een geel hesje achter mijn auto wil gaan staan. Alleen als ik dan terug kom is die agent hem gesmeerd en mijn gevarendriehoek gejat. Politie is niet meer te vertrouwen. Reageren
Wienish Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Slim! Hij start alleen niet meer als je de lichten aan laat staan Als ik mijn auto parkeer zet ik er altijd een gevarendriehoek achter, en ik vraag de dichtstbijzijnde agent of ie in een geel hesje achter mijn auto wil gaan staan. Alleen als ik dan terug kom is die agent hem gesmeerd en mijn gevarendriehoek gejat. Politie is niet meer te vertrouwen. 1. Hoe krijg jij 't voor elkaar om een Gevarendriehoek tevoorschijn te halen? 2. Hoe krijg jij 't voor elkaar om met een agent te lullen? o.O Reageren
stano666 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Beste leden.Ik had zojuist een Infernus van Bernie gekregen. Ik was er heel blij mee en besloot hem direct op een veilige plek te zetten. (Savehouse Alderney) De infernus stond goed in het vak en ik had hem op slot gedaan. Vervolgens sloeg ik het spel op ik en ging naar buiten om te kijken of m´n wagentje er nog stond, maar nee. Hij was verdwenen en er stond alleen nog een hopeloze motor die ik ook daar had geparkeerd. Hoe heeft dit kunnen gebeuren? : Ik wil mijn auto terug!! Mvg, GTTO kan je je wagen op slot doen dan? De polotie steelt autos als ze die nodig denken te hebben (echt waar) Leuk om te zien , behalve... Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Nou ik heb al 5 infernus Als je in die ene rond rijdt dan kom je er zelf al tientallen tegen met infernus ga dan naar een safehouse en zet jeauto terug en pak een geparkeerde infernus dan heb je gelijk 2 Reageren
Wienish Geplaatst: 8 juli 2008 Rapport Geplaatst: 8 juli 2008 Nou ik heb al 5 infernus Als je in die ene rond rijdt dan kom je er zelf al tientallen tegen met infernus ga dan naar een safehouse en zet jeauto terug en pak een geparkeerde infernus dan heb je gelijk 2 Jup, in Algonquin, dat hotelletje in het oosten waar je ook een savehuis hebt, heb ik nu 2 van die infernusjes staan, zelfde kleur (na 20x sprayen), de een met spoiler, de ander zonder, met de knalpijpen naar elkaar toe :$ Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Zal ik jullie allemaal eens iets grappigs vertellen ik was bij een safehouse waar me infernus stond maar ik had net een agent geknald en die wanted level ontkomen dus ik zie een agent in me infernus stappen en wegrijden dus ik zie hem stoppen bij een stoplicht, ik sla met een knuppel op die infernus stapt tie uit toen sloeg ik hem helemelaa dood er reden zelfs nog 10 autos over hem heen ja is wel jammer als zo iets wordt gestolen maar je moet brucies races doen daar zijn er veel in, en waneer je erin rijd moet je rond kijken in de stad dan zie je er genoeg geparkeert staan Reageren
Wienish Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Zal ik jullie allemaal eens iets grappigs vertellen ik was bij een safehouse waar me infernus stond maar ik had net een agent geknald en die wanted level ontkomen dus ik zie een agent in me infernus stappen en wegrijden dus ik zie hem stoppen bij een stoplicht, ik sla met een knuppel op die infernus stapt tie uit toen sloeg ik hem helemelaa dood er reden zelfs nog 10 autos over hem heen ja is wel jammer als zo iets wordt gestolen maar je moet brucies races doen daar zijn er veel in, en waneer je erin rijd moet je rond kijken in de stad dan zie je er genoeg geparkeert staan en, geen politie achter je reet aan? Reageren
NikaBelic15 Geplaatst: 11 juli 2008 Rapport Geplaatst: 11 juli 2008 Zal ik jullie allemaal eens iets grappigs vertellen ik was bij een safehouse waar me infernus stond maar ik had net een agent geknald en die wanted level ontkomen dus ik zie een agent in me infernus stappen en wegrijden dus ik zie hem stoppen bij een stoplicht, ik sla met een knuppel op die infernus stapt tie uit toen sloeg ik hem helemelaa dood er reden zelfs nog 10 autos over hem heen ja is wel jammer als zo iets wordt gestolen maar je moet brucies races doen daar zijn er veel in, en waneer je erin rijd moet je rond kijken in de stad dan zie je er genoeg geparkeert staan en, geen politie achter je reet aan? Jawel moes tik het weer ontlopen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.