Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Signature

Soort design: Vrij

Size design: Maximaal 500X150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: Wie wil?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel, ik lever hem zo snel mogelijk in.

EDIT: Ik was net bezig een signature te maken. Deze is het:

jacopytq3.png

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

ik stem op Daan omdat ik vind dat zijn achtergrond en render mooier is dan die van blizzard. :tu:

Geplaatst:

Daan007

Een relatief mooie signature waar toch het één en ander in verwerkt zit. Wat me van het begin opvalt is de manier waarop de render is ingeblend. Hij is ingeblend maar het ziet er toch wat rommelig uit. Ik weet niet of je zelf geprobeerd hebt te knippen maar het is er in ieder geval niet echt mooi op geworden. Ik zou dus die witte lijntjes (om vooral zijn rechterarm) toch verbergen door er wat effecten overheen te gooien. Je achtergrond daarentegen past wel prima bij de render en het geheel, ook zitten er redelijke lichteffecten in. Veder is ook je border prima, alleen de tekst nog die mij tegenzit. Probeer hem op normale graden te zetten hem gewoon doodsimpel rechts of links in een hoek te doen, veel mooier! Kleur is redelijk goed, je moest er alleen niet zo mee rommelen. Simpel kan ook leuk zijn.

Blizzard

Over jouw render ben ik dan wat meer tevreden als bij Daan. Het enige verschil is dat Daan er wat mee gedaan heeft en jij niet zo. De effecten rechts onder de render vind ik best mooi. Tekst ziet er redelijk uit. Wat ik bij jou tekst zie, is dat je het lijkt alsof je hem alleen groot maakt om het geheel op te vullen. Dat komt naar mijn gevoel niet mooi over. Leg je render in het midden en ga net zoals Daan met wat effectjes te pas en probeer wat uit, vooral op de achtergrond. Ook was een grotere border helemaal niet erg geweest.

Stem

Mede door de leegte van Blizzard zijn sig ga ik toch voor Daan007. Allebei niet top-signatures maar ze zien er redelijk goed uit.

Geplaatst:

Vote: Daan007

Daan007, prima signature, alleen erg jammer van het effectje. Het zorgt er volgensmij een beetje voor dat de randen van de render scherp en puntig worden, en het maakt de achtergrond overbelicht. De scanlines zijn prima, en ook de achtergrond is goed gebrusht. Verder is de tekst goed geplaatst, al had het wel een ander font mogen zijn, en ook de border kon nog iets beter door er gewoon nog een 1px zwarte rand omheen te doen. Blizzard, jouw signature is ook niet slecht op het eerste gezicht, maar als je er beter naar kijkt is het iets te simpel. De achtergrond is een beetje eentonig, en de render is te blauw en niet goed ingeblend. Ook de border is wat te licht, zodat je hem haast niet meer ziet. Verder is de tekst wel leuk gedaan, alleen net iets te groot in mijn ogen. KUTGW!

Geplaatst:

Daan:

Achtergrond past er goed bij. Dat poppetje had je mischien iets mooier kunnen plakken, waardoor het mooier word. Verder is je sig wel mooi. :Y

Cijfer: 7/10

Blizzard:

Mooie sig. De achtergrond is mischien een beetje saai. De verschillende lettertype's passen wel bij elkaar, en bij de achtergrond. Ook heb je die vrouw er beter opgeplakt.

Cijfer: 7,5/10

Vote: Blizzard

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...