Gangsta L Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 hoi ik ben gta3 een beetje aan het modden (de textures tot nu toe) en ik wil de reclame borden ook veranderen. kan iemand mij de orignele txd files bestandsnamen geven, en zitten ze in txd.img of in gta3.img? ik kan ze niet vinden thx alvast en ik upload de mod als hij klaar is gangsta l Reageren
Tim14 Geplaatst: 4 maart 2005 Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 hoiik ben gta3 een beetje aan het modden (de textures tot nu toe) en ik wil de reclame borden ook veranderen. kan iemand mij de orignele txd files bestandsnamen geven, en zitten ze in txd.img of in gta3.img? ik kan ze niet vinden thx alvast en ik upload de mod als hij klaar is gangsta l Hoezo de orginele? Heb je het spel illegaal? Dan kunnen we je niet helpen.. Reageren
Gangsta L Geplaatst: 4 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 maart 2005 nee ik bedoel ik wil de bestandsnamen (de .txd in de .img) zodat ik wat reclameborden kan veranderen! Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 nee ik bedoel ik wil de bestandsnamen (de .txd in de .img) zodat ik wat reclameborden kan veranderen! Maar heb je die zelf niet dan.. Als je gaat modden kan je een back up ofzo maken. Reageren
Gangsta L Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 ik heb al backups gemaakt ik weet alleen niet hoe de bestandsnamen heten van de reclame borden van saturday night beaver etc Reageren
neophyte Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 goed idee om die borden te veranderedat is leuk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.