Vegeta Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hey ik heb dus de carwash mod gedaan maar ik weet niet waar de carwash is ? Dus kan iemand me dat vertellen ? Reageren
joppie Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Hier is een carwash volgens mij: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...amp;set=698,574 Reageren
Basssss Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ik heb er nog een stip bijgezet, meende dat er daar ook een was. (achter de benzinepomp) http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=S...698,574|630,612 Bewerkt: 26 juni 2008 door Basssss Reageren
Vegeta Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Jah bedankt die is leuker daar staat bij mijn mod ook nog eens een hekje met stoplicht dan als de stoplicht op groen is gaat de hekje open dan kan je erin staan tot het weer groen is dan kan je eruit , niet echt nuttig maar t zou wel leuk zijn als iemand een cleo mod zou maken dan het de zelfde effect had als de pay n spray garage dat het je auto zou opknappen . Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Was er ook niet nog een car wash in Las Venturas? Dacht die ergens te zijn tegengekomen. Weet niet precies waar die is. Edit @ hieronder. Ik ga wel even zoeken. Bewerkt: 26 juni 2008 door ZUMZUM Reageren
js007 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Was er ook niet nog een car wash in Las Venturas? Dacht die ergens te zijn tegengekomen.Weet niet precies waar die is. er zijn er volgens mij maar 2 in los santos Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Was er ook niet nog een car wash in Las Venturas? Dacht die ergens te zijn tegengekomen.Weet niet precies waar die is. Edit @ hieronder. Ik ga wel even zoeken. Inderdaad, er zit er ook een in LV. Maar die is niet echt meer ingebruikt. Is eerder gewoon een stuk zwart waar je doorheen kan rijden Mapje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.