Jump to content

Afmeting grafische kaart


Sprunk

Recommended Posts

OOW XFX is nVidia. Sjee, weer wat geleerd vandaag.

Alle mensen bedankt ik ga een nieuwe voeder aanschaffen, weet niet of je nog ergens op moet letter daarbij en ik ga ook een 8600 kopen dan heb ik een leuke PC die nog jaren mee kan.

greetz _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    13

  • Nemean^inf

    11

  • ikt

    3

  • gammie_

    1

OOW XFX is nVidia. Sjee, weer wat geleerd vandaag.

Alle mensen bedankt ik ga een nieuwe voeder aanschaffen, weet niet of je nog ergens op moet letter daarbij en ik ga ook een 8600 kopen dan heb ik een leuke PC die nog jaren mee kan.

greetz _O_

Met de voeding moet je inprincipe oppassen dat je genoeg W neemt, een vriend van me had een 9800GTX of 9600GTX en de voeding was niet hoog genoeg.

En waarneer er een piek van wattage kwam, viel zo de computer uit, en moest hij hem opnieuw opstarten.

En dit kwam om de haverklap, en hij was ook nog op een Lanparty, maar hij had gelukkig nog een minder zware kaart liggen, een 7600 of 7800 dacht ik.

En je CPU moet je GPU nog kunnen bijbenen, anders loopt je pc voor geen eene flikker, maar jij hebt een Duocore, dus denkt dat die dat wel redt.

Edit, als je een kaart pakt met koelblokken, moet je wel een koeler hebben die ernaar toe blaast, anders koelt ie niet optimaal, ikzelf hou meer van kaarten met een koeler, is toch beter als je geen koeler hebt die dicht bij de GPU zit.

Later,

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn DuoCore kan denk ik wel de 8600 bijbenen maar gaat dat niet ten koste van de snelheid van de CPU. Niet dus dat straks de spellen nog voor geen ene flikker lopen opdat me CPU de GPU niet kan bijbenen en mijn CPU slomer gaat lopen. :duh:

Ik denk dat het deze gaat worden Klik.

Maakt het trouwens veel uit of het 256 óf 512 MB geheugen is? neem aan dat het wel sneller gaat met 512 MB erop ^_^

En wat is beter 8600GT of 8600GTS. In dat geval zou ik graag de afmetingen willen hebben van DEZE kaart om te kijken of'i in mijn kast past.

Welke PSU raden jullie mij aan, ik heb nu 250 en die 8600 gebruikt ong. 120 W ofzo dus aan 400W heb ik toch genoeg?

Loeter :cya:

PS. Sorry voor al deze lastige vragen, voor degene die me helpt hier staat er een koud biertje klaar :bonk:

Bewerkt: door tommatje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...