N-Design Geplaatst: 25 juni 2008 Rapport Geplaatst: 25 juni 2008 Dit is mijn nieuwste picca Ik ben net nieuw hierDeed eerst voor www.bulletstar.net pic's maken maar dat is niet meer leukMaarja hier een van mijn creatie'sGraag raten! Reageren
Grandmaa Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Heel mooi gedaan. Tekst prima, mooi C4D ingewerkt, focal point in orde. 9.5/10 Reageren
Traser Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 .. Background + Shear + een render, dat is alles wat ik eruit kan halen, en ja de tekst natuurlijk. ik vind hem neit zo 5.5/10 Reageren
N-Design Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Tsjaa de meeste vinden hem wel mooi maarja zijn er nog meer rates? Reageren
gammie_ Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Ik vind hem eerlijk gezegd ook niet zo geslaagd... Om te beginnen. Je front (tekst) past totaal niet bij de signature, ziet er dan ook vrij simpel uit. Je render past er ook niet bij als je de kleur zwart wat meer in je background had verwerkt, was het een stuk mooiere outcome. Aan de inblending van je render vind ik dat je ook niet zoveel hebt gedaan. Met een redelijk leuke C4D background is dan ook alles wel zo'n beetje gezegd... Beoordeling Background: 6,0 Front: 5,0 Render: 5,8 Stroke: 5,5 Cijfer: 5,6 Het past gewoon niet mooi bij elkaar, volgende keer beter! Reageren
T-Designz Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) Welkom, Ik vind hem in het begin wel mooi. Maar als je er naar gaat kijken , begint hij lelijker te worden. De kleuren passen niet. Zwart , oranje , groen/blauw en geel. Hmm Je text vind ik wel mooi want ik houd van zulke simpele text. 6.0 Bewerkt: 28 juni 2008 door T-Designz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.