Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

joop :)

ik heb een beetje met 3dsmax lopen kloten en heb its gevonden genaamd: hold/fetch :)

dus heb ik de loop/ren animatie van cj veranderd naar die van de vrouwen gebruiken :puh:

als je alt + lopen gebruikt krijg je dit:

gfpxc6cs.jpg

en als je gewoon loopt dit:

q3iiats4.jpg

download:

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:

Dus je hebt een homo van CJ gemaakt...

Zeer creatief van je ^_^:Y Als je er nou voor zorgt dat je een naveltruitje voor Carl bij de mod doet inbegrepen zal ik hem downloaden.

die kan je overal downloaden ;)

zoals de cleo3 skin selector...

of deze mod :YKLIK

( die vind ik niet egt maargoed :Y )

ik gebruik de cleo3 skin selector... je kan m hier downloaden: KLIK

Geplaatst:
joop :)

ik heb een beetje met 3dsmax lopen kloten en heb its gevonden genaamd: hold/fetch :)

dus heb ik de loop/ren animatie van cj veranderd naar die van de vrouwen gebruiken :puh:

als je alt + lopen gebruikt krijg je dit:

gfpxc6cs.jpg

en als je gewoon loopt dit:

q3iiats4.jpg

download: KLIK

De link doet het niet eens :duh::duh: dus ik kan hem niet uploaden kun je hem via rapidshare of via het forum uploaden?

Geplaatst:

LEuk idee! Mechien is dit leuk voor de vrouwen met een vrouwelijk charactor mod ofso dat ze niet als een vrouwtje lopen :puh: Leuk bedacht :D

Geplaatst:

ik heb t n beetje voor de gein gedaan.. want de gang walk kon niet op cj omdat anders cj's kop net n mogool leek :7 dus toen maar deze ^_^

iemand nog ideeien voor n andere ped walk??

Geplaatst:
Misschien een hele stoere walk :puh: Dat hij heel bereed loopt :puh:

Da is ook stoer, als iemand uit onze klas breed loopt zeggen we altijd breed loper of loop niet zo breed :puh:

Geplaatst:
Misschien een hele stoere walk :puh: Dat hij heel bereed loopt :puh:

Da is ook stoer, als iemand uit onze klas breed loopt zeggen we altijd breed loper of loop niet zo breed :puh:

:bonk:

lolz

dus zal ik make dat cj zoals big-smoke loopt? :)

ik hoop dat cj hoofd goed blijft...

Geplaatst:

Of je laat ze lopen hoe die Oma's altijd lopen dat is gewoon te lol. Maak er anders een CLEO3 mod van dat het een soortvan sklinselctor word maar dan een Walk Selector dan kun je in een menu zelf kiezen als welke ped je wilt lopen, zonder een andere skin. Zie je het al voor je CJ die loopt als een Oma? Of als een Prostituee(miss fout gespeld).

MVG Zamg0d1

Of je laat ze lopen hoe die Oma's altijd lopen dat is gewoon te lol. Maak er anders een CLEO3 mod van dat het een soortvan sklinselctor word maar dan een Walk Selector dan kun je in een menu zelf kiezen als welke ped je wilt lopen, zonder een andere skin. Zie je het al voor je CJ die loopt als een Oma? Of als een Prostituee(miss fout gespeld).

MVG Zamg0d1

ik kan niet scripten :7

en die versie boven is de Prostituee walk :puh:

ene me 3dsmax demo is verlopen :duh: ik kan geen animaties meer veranderen :cry:

iemand nog hoop om me 3dsmax te verlengen ofzo? of kan iemand me n voledige versie sturen?[/font]

nah ik denk t niet :{

MVG Zamg0d1

ik wel wel een cleo3 walk selector mod maken...

stuur maar een PB

BC7

edit: bezig met t maken...

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:

MVG Zamg0d1

ik wel wel een cleo3 walk selector mod maken...

stuur maar een PB

BC7

edit: bezig met t maken...

he! das cool 8)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...