Poesmazda Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ik heb al heel wat missies gedaan maar alleen de huizen in Los Sanatos Kan je kopen! Maar ik wil ook huizen op een ander eiland kopen.Bij welke missie speel je dat vrij? Bewerkt: 26 juni 2008 door Poesmazda Reageren
Royboow Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Kan je al naar de andere eilanden?? Reageren
Poesmazda Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Kan je al naar de andere eilanden?? Tuurlijk dat kan al als je nog helemaal geen missies gedaan heb. Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Inderdaad zullen in het begin alleen de huizen in Los Santos te kopen zijn. Dat komt simpelweg door het feit dat je alleen Los Santos nog hebt 'vrijgespeeld'. Speel de missies en de overige huizen kun je langzaam maar zeker ook kopen. Na de missie 'The Green Sabre' zullen de huizen in het platteland ook te koop zijn. San Fierro ging dacht ik na de missie 'Are you going to San Fierro', maar ze kunnen ook na de missie 'The Green Sabre' te koop zijn; ik weet deze niet zeker. Later zullen ook de huizen in Las Venturas te koop zijn, na de missie 'Yay ka-boom-boom', of na de Flying School. Ook deze weet ik niet zeker. Daarnaast zullen enkele panden pas te koop zijn na voltooiing van een missie, zoals Wang Cars of Verdant Meadows. Edit@hieronder: Had al zo'n vermoeden.. Bedankt voor aanvullen. Bewerkt: 26 juni 2008 door Donwell Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Inderdaad zullen in het begin alleen de huizen in Los Santos te kopen zijn. Dat komt simpelweg door het feit dat je alleen Los Santos nog hebt 'vrijgespeeld'. Speel de missies en de overige huizen kun je langzaam maar zeker ook kopen. Na de missie 'The Green Sabre' zullen de huizen in het platteland ook te koop zijn. San Fierro ging dacht ik na de missie 'Are you going to San Fierro', maar ze kunnen ook na de missie 'The Green Sabre' te koop zijn; ik weet deze niet zeker.Na 'The Green Sabre' zijn inderdaad de Badlands en San Fierro vrijgespeeld, maar enkel de huizen in de Badlands zijn te koop. Die in San Fierro pas na 'Are you going to San Fierro?'Later zullen ook de huizen in Las Venturas te koop zijn, na de missie Yay ka-boom-boom, of na de Flying School. Ook deze weet ik niet zeker.Hetzelfde verhaal; 'Yay ka-boom-boom' om de Desert en Las Venturas vrij te spelen en de huizen in de Desert te koop te zetten; na de Flying School (zowel de missies als 'Learning to Fly') ook Las Venturas. Kan je al naar de andere eilanden??Tuurlijk dat kan al als je nog helemaal geen missies gedaan heb.Zonder cheats.. Bewerkt: 26 juni 2008 door VWO-er Reageren
Royboow Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Kan je al naar de andere eilanden?? Tuurlijk dat kan al als je nog helemaal geen missies gedaan heb. Ook zonder Cheats? sorry dat was ik vergeten bij te vullen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Kan je al naar de andere eilanden?? Tuurlijk dat kan al als je nog helemaal geen missies gedaan heb. Ook zonder Cheats? sorry dat was ik vergeten bij te vullen. Ik snap dit voor geen meter want altijd in elk spel van SA zijn er blokkades om je tegen te houden. Maar je kan wel met een boot of vliegtuig maar niet zonder 4-star-wanted-level Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ik snap dit voor geen meter want altijd in elk spel van SA zijn er blokkades om je tegen te houden. Maar je kan wel met een boot of vliegtuig maar niet zonder 4-star-wanted-levelNa de missie The Green Sabre worden die blokkades verplaatst en kan je tot en met San Fierro komen, de bruggen naar Tierra Robada zijn dan afgesloten. Na Yay-Ka-Boom-Boom kan je overal komen en zullen er geen blokkades meer zijn. Het klopt dat je om die blokkades kan door te vliegen, zwemmen, varen en Unique Stunt Jump #13. Zonder cheats zal je inderdaad een wanted level krijgen maar dat betekent niet dat je er niet kan komen. Zo'n wanted level kan een behoorlijke uitdaging zijn. En als je toch cheats gebruikt, gebruik dan in het begin de jetpack cheat, dan zullen er nooit blokkades zijn. Bewerkt: 26 juni 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
Poesmazda Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ja zo doe ik dat Idegeval bedankt voor de info Bewerkt: 26 juni 2008 door Poesmazda Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.