Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

The Pewner by Puma V1.0

Features:

*Nieuw model

*Nieuw geluid

*Ongelooflijke kracht (blaas auto's op met één schot, haal helikopters neer met een paar schoten)

*Ongelooflijk precies en groot bereik (knal iemand neer van 200 meter met één enkel schot)

*Je hoeft maar enkele keren te herladen

*Vervangt de "sawnoff shotgun"

pewner1.jpg

DOWNLOAD

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Heel veel fun? Je zult het wel zien als je 't gedownload hebt, een paar screens staan al in de showroom. Daar blijft het niet bij, zoals ik al zei zitten er vele speciale features bij.

Geplaatst:

Ik ben nu nog bezig met dat bestandje van je website afhalen, want de laatste keer dat ik zelf daarmee gesjoemeld had lag heel san andreas van de computer. Hij ziet er tot nu toe veel belovend uit!

Ik heb hem al gedownload, k ga niet zeggen wat het is :puh::cya:

J-Star

Bewerkt: door J-star
Geplaatst:

Ik had beter van je verwacht. De shotgun lijkt wel gewoon geretextuurd, terwijl ik al wel weet dat jij hem gemoddeld hebt, maar hij lijkt te veel op de oude. En het geluidsbestandje op het internet van jouw werkt ook niet goed. Want het goede geluidje zit niet in dat bestand.

Hmm, net als een cadeutje uitpakken en niet weten wat erin zit :puh:

Dit is 100% pwnage :) Pieuw pieuw. Alien technology :puh: Nu alleen nog een geüpdate kogeldinges (laserstraal) :)

En de model die je @ GTAForums liet zien, maar iets teveel polys had xD

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
Ik had beter van je verwacht. De shotgun lijkt wel gewoon geretextuurd, terwijl ik al wel weet dat jij hem gemoddeld hebt, maar hij lijkt te veel op de oude. En het geluidsbestandje op het internet van jouw werkt ook niet goed. Want het goede geluidje zit niet in dat bestand.

De nieuwe geluiden zijn belangrijk, anders is het gewoon een nieuw model. Heb je de data-bestanden wel geïnstalleerd? Ik heb de goede versie van 'het geluid' online gezet, download 'm maar nog een keer.

Zo, poortjes gaan dicht :').

Geplaatst:
Ik zie alleen maar meer info binnenkort. Waar is die download link dan?

Die stond in de hoofdpost maar omdat Puma er wat dingen aan moet veranderen, is 'ie weer weg gehaalt ;)

Die link was tijdelijk, om een paar mensen 'm te laten testen. Momenteel ben ik een video aan 't uploaden (als je sneaky bent kun je 'm straks al bekijken op mijn profiel). Morgen of overmorgen release ik de mod 'officieel'.

**Update: Video**

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Iedereen is er gewoon stil van :puh: Ik vind het er erg goed uit zien in ieder geval. Misschien kan je nog werken aan de licht effecten als hij schiet, ik vind dat er een beetje "goedkoop" uit zien. Verder zeer goed gemaakt, en, idd, p0wn3d :).

Geplaatst:

Dames en heren, één enkel woord: "Release".

The Pewner by Puma V1.0

pewner1.jpg

DOWNLOAD

Als je vragen hebt of niet snapt hoe je iets moet installeren, post dat dan in dit topic. Enjoy, vertel het me als je iets hebt ontdekt wat verbeterd moet worden. Natuurlijk zijn positieve comments ook altijd welkom :sigaar: .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...