Puma Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) The Pewner by Puma V1.0 Features: *Nieuw model *Nieuw geluid *Ongelooflijke kracht (blaas auto's op met één schot, haal helikopters neer met een paar schoten) *Ongelooflijk precies en groot bereik (knal iemand neer van 200 meter met één enkel schot) *Je hoeft maar enkele keren te herladen *Vervangt de "sawnoff shotgun" DOWNLOAD Bewerkt: 28 juni 2008 door Puma Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Wat voor nut heeft het om iets van 6,8 mb te downloaden als we niet weten wat het is? Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Heel veel fun? Je zult het wel zien als je 't gedownload hebt, een paar screens staan al in de showroom. Daar blijft het niet bij, zoals ik al zei zitten er vele speciale features bij. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik ben nu nog bezig met dat bestandje van je website afhalen, want de laatste keer dat ik zelf daarmee gesjoemeld had lag heel san andreas van de computer. Hij ziet er tot nu toe veel belovend uit! Reageren
J-star Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ik heb hem al gedownload, k ga niet zeggen wat het is J-Star Bewerkt: 26 juni 2008 door J-star Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik had beter van je verwacht. De shotgun lijkt wel gewoon geretextuurd, terwijl ik al wel weet dat jij hem gemoddeld hebt, maar hij lijkt te veel op de oude. En het geluidsbestandje op het internet van jouw werkt ook niet goed. Want het goede geluidje zit niet in dat bestand. Reageren
ikt Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Hmm, net als een cadeutje uitpakken en niet weten wat erin zit Dit is 100% pwnage Pieuw pieuw. Alien technology Nu alleen nog een geüpdate kogeldinges (laserstraal) En de model die je @ GTAForums liet zien, maar iets teveel polys had xD Bewerkt: 26 juni 2008 door ikt Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik had beter van je verwacht. De shotgun lijkt wel gewoon geretextuurd, terwijl ik al wel weet dat jij hem gemoddeld hebt, maar hij lijkt te veel op de oude. En het geluidsbestandje op het internet van jouw werkt ook niet goed. Want het goede geluidje zit niet in dat bestand. De nieuwe geluiden zijn belangrijk, anders is het gewoon een nieuw model. Heb je de data-bestanden wel geïnstalleerd? Ik heb de goede versie van 'het geluid' online gezet, download 'm maar nog een keer. Zo, poortjes gaan dicht :'). Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik zie alleen maar meer info binnenkort. Waar is die download link dan? Reageren
Galiorix Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik zie alleen maar meer info binnenkort. Waar is die download link dan? Die stond in de hoofdpost maar omdat Puma er wat dingen aan moet veranderen, is 'ie weer weg gehaalt Reageren
Puma Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Die link was tijdelijk, om een paar mensen 'm te laten testen. Momenteel ben ik een video aan 't uploaden (als je sneaky bent kun je 'm straks al bekijken op mijn profiel). Morgen of overmorgen release ik de mod 'officieel'. **Update: Video** Bewerkt: 26 juni 2008 door Puma Reageren
Puma Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Niemand heeft iets te zeggen over het filmpje..? Reageren
ikt Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Al gezien, en volgens mij ook een reactie @ YT Reageren
Mythbuster Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Iedereen is er gewoon stil van Ik vind het er erg goed uit zien in ieder geval. Misschien kan je nog werken aan de licht effecten als hij schiet, ik vind dat er een beetje "goedkoop" uit zien. Verder zeer goed gemaakt, en, idd, p0wn3d . Reageren
Puma Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Dames en heren, één enkel woord: "Release". The Pewner by Puma V1.0 DOWNLOAD Als je vragen hebt of niet snapt hoe je iets moet installeren, post dat dan in dit topic. Enjoy, vertel het me als je iets hebt ontdekt wat verbeterd moet worden. Natuurlijk zijn positieve comments ook altijd welkom . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.