Jump to content

geld verdienen


guusje

Recommended Posts

hoi,

ik had een vraagje, kun je geld verdienen zonder missies te doen zoals gruppe 6 busjes jatten ofzo

ik had ergens gelezen dat die busjes van gruppe 6 vol met geld zat.

of zijn er nog andere manieren om veel geld te verdienen zonder missies.

groetjes Guusje :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

hoi,

ik had een vraagje, kun je geld verdienen zonder missies te doen zoals gruppe 6 busjes jatten ofzo

ik had ergens gelezen dat die busjes van gruppe 6 vol met geld zat.

of zijn er nog andere manieren om veel geld te verdienen zonder missies.

groetjes Guusje :dans:

Klopt. Je kunt een busje van Gruppe 6 stelen en dan de bus doen ontploffen.

Het geld ligt dan rond het busje.

Hou er wel rekening mee dat de politie je snel op de hielen zit, dus zoek een rustig afgelegen plaatsje waar je snel en ongemerkt kunt ontsnappen.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het waar is, maar ik had ook gelezen dat je winkels kon beroven, kan dat echt of niet.

of zijn er nog andere leuke manieren om aan geld te komen

groetjes guusje ^_^

het internet café kan alvast berooft worden. Je zoekt de kassa op en je klikt op L1 (PS3) en dan opent hij de kassa en steelt hij het geld. Bij andere winkels heb ik het nog niet geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geld wilt verdienen is de beste manier natuurlijk missie's doen, omdat je daar bij elkaar al zo'n $ 750 000 dollar mee verdient. Maar aangezien jij het zonder wilt doen kan je als eerste natuurlijk gewoon Gruppe 6 busjes opblazen zodat er een heleboel geld op de grond ligt. Wat je ook kan doen is taxi missies voor Roman doen. De bedoeling is dan gewoon iemand op te halen en ergens af te zetten. Hierbij verdien je telkens een kleine geldsom. Dit is niet aan te raden omdat dit toch wel wat tijd in beslag neemt en je nog meer verdient door gewoon mensen op straat in elkaar te slaan. Naast deze 2 tips kan je ook bij een pinautomaat staan en wachten tot je iemand ziet pinnen. Wanneer deze klaar is, en je slaat hem in elkaar of vermoord hem op een andere manier zal hij heel veel geld laten vallen.

Om meer geld te verdienen moet je eigenlijk beter eerst wat missie's doen zodat je andere dingen kan vrijspelen ... Zoals de car thefts, ...

Of je echt een winkel kan beroven weet ik niet, maar volgens mij is dit niet mogelijk?

Overigens ben je niet de eerste die vraagt hoe je makkelijk geld kan verdienen. Kijk bijvoorbeeld maar eens hier.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het waar is, maar ik had ook gelezen dat je winkels kon beroven, kan dat echt of niet.

of zijn er nog andere leuke manieren om aan geld te komen

groetjes guusje ^_^

het internet café kan alvast berooft worden. Je zoekt de kassa op en je klikt op L1 (PS3) en dan opent hij de kassa en steelt hij het geld. Bij andere winkels heb ik het nog niet geprobeerd.

je kan ook de kledingswinkel modo overvallen

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het waar is, maar ik had ook gelezen dat je winkels kon beroven, kan dat echt of niet.

of zijn er nog andere leuke manieren om aan geld te komen

groetjes guusje ^_^

het internet café kan alvast berooft worden. Je zoekt de kassa op en je klikt op L1 (PS3) en dan opent hij de kassa en steelt hij het geld. Bij andere winkels heb ik het nog niet geprobeerd.

Hetzelfde geldt voor de Laundro'mat winkels.

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het waar is, maar ik had ook gelezen dat je winkels kon beroven, kan dat echt of niet.

of zijn er nog andere leuke manieren om aan geld te komen

groetjes guusje ^_^

het internet café kan alvast berooft worden. Je zoekt de kassa op en je klikt op L1 (PS3) en dan opent hij de kassa en steelt hij het geld. Bij andere winkels heb ik het nog niet geprobeerd.

Hetzelfde geldt voor de Laundro'mat winkels.

En waar vindt ge die ?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je alle winkels beroven waar ze een kassa binnen hebben staan.

Ik doe het alleen bijna nooit omdat je meteen 2 sterren achter je aan hebt, en je krijgt maar een kleine som geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je alle winkels beroven waar ze een kassa binnen hebben staan.

Ik doe het alleen bijna nooit omdat je meteen 2 sterren achter je aan hebt, en je krijgt maar een kleine som geld.

Alle winkels????

Hoeveel zijn er dat dan?

Ik ken alleen maar de kledingszaken en de internetwinkels. De restaurants kun je ook niet overvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je alle winkels beroven waar ze een kassa binnen hebben staan.

Ik doe het alleen bijna nooit omdat je meteen 2 sterren achter je aan hebt, en je krijgt maar een kleine som geld.

Alle winkels????

Hoeveel zijn er dat dan?

Ik ken alleen maar de kledingszaken en de internetwinkels. De restaurants kun je ook niet overvallen.

Je kan ook de Wasserij gaan ;) Die kan je overvalleen maar is meestal $250 wat je krijgt.

Click here to view the SnapMap

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je alle winkels beroven waar ze een kassa binnen hebben staan.

Ik doe het alleen bijna nooit omdat je meteen 2 sterren achter je aan hebt, en je krijgt maar een kleine som geld.

Alle winkels????

Hoeveel zijn er dat dan?

Ik ken alleen maar de kledingszaken en de internetwinkels. De restaurants kun je ook niet overvallen.

De Burger Shot en de Burger King kun je wel overvallen hoor. ;) Je steelt hier dan ongeveer $ 38.00. Je kan ook nog andere winkel overvallen..;) Bewerkt: door DSgregor
Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kan je alle winkels beroven waar ze een kassa binnen hebben staan.

Ik doe het alleen bijna nooit omdat je meteen 2 sterren achter je aan hebt, en je krijgt maar een kleine som geld.

Alle winkels????

Hoeveel zijn er dat dan?

Ik ken alleen maar de kledingszaken en de internetwinkels. De restaurants kun je ook niet overvallen.

De Burger Shot en de Burger King kun je wel overvallen hoor. ;) Je steelt hier dan ongeveer $ 38.00. Je kan ook nog andere winkel overvallen..;)

Burger King overvallen ???? :cab:

Hier zie je maar weer dat videospelletjes weldegelijk lijden tot geweld op straat :bonk::schater:

Je bedoelt vast Clucking Bell ?? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...