Jump to content

Vodafone telefoon unlocken


ikt

Recommended Posts

Hallo :)

Ik heb een telefoon al 1 jaar, en ik heb dus bij de klantenservice zitten vragen naar de unlockcode. Die kreeg ik niet, omdat die er simpelweg niet was, volgens hun is deze telefoon niet simlocked. Ik ben nieuwschierig, dus ik gooi mijn KPN-simkaart erin. Ik toets mijn pincode in, en dan vraagt dat ding opeens een netwerkcode. Ik heb geen idee wat het is, en van de site van Vodafone word ik ook niet veel wijzer. Dus heeft iemand hier ervaring mee?

Thnxbai :puh:

@ De mods als die plannen hebben om dit te locken: Ik heb deze telefoon legaal gekocht bij de lokale Kruidvat, ik heb de telefoon een week erna geregistreerd op de Vodafone site, en het is al 1 jaar en 1 maand dat hij geregistreerd staat bij Vodafone, dus kom niet zeggen dat dit illegale praktijken zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Stuur eens een e-mail naar Vodafone, waarin staat dat je een netwerkcode nodig hebt. Misschien dat ze daar antwoord op geven. Ga anders eens naar een Vodafone-shop, en vraag daar eens of ze je kunnen helpen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij niet simlockvrij is kan je naar een plaatselijke GSM schop gaan. Als het een beetje een bekent merk is dan word hij binnen een middagje unlockt voor je. Als je dit gaat doen, dan moet je tussen de 10 en de 35 euro rekenen. Is het een ander verhaal als simlockvrij, dan kan je de service van Vodafone bellen. Dat nummer vind je vaak op de achterkant van je simkaart, doosje, of het bijgeleverde boekje. Bel het en vraag naar meer informatie. Of je ga naar een GSMschop :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
simlock, pffff wat een onzin allemaal.

Koop een mobiele telefoon in belgie. (goedkoper* en nooit simlock)

*alleen als je hem krijgt bij een abeloment is ie niet goedkoper)

Ten eerste, wil ik je graag helpen met je typfout, want het is 'Abonnement '.

Maar over dan abonnement betaal je later tijdens die 1 of 2 jaar terug, ze vragen een klein beetje meer, daarom kon je met een N95 ook maar 2 jaar abonnement krijgen.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...