-Niels- Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Oké dan plaats ik hem later nog een keer Maar mischien 1 reactie mogelijk Wat vonden jullie Als ik het goed begrijp heb je het plaatje gewoon van internet en er zelf alleen even 'Timos' en 'Everytime Online' in gezet :huh: Niet negatief bedoelt hoor, maar dat kan iedereen in 2 minuutjes even fixen Ja t'is eigenlijks dat je je signature's zelf moet maken! Maar hij gebruikt paint..dus dat is wel een uitzondering, als veel mensen daar mee eens zijn. maar hij haalt ze'n plaatjes van internet, hoe minder zelf gedaan, hoe minder kans op een eerste plek! ik denk dat bij dit soort contest echte goede programma's nodig zijn! maar we geven iedereen een kans
Timos Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) Als ik het goed begrijp heb je het plaatje gewoon van internet en er zelf alleen even 'Timos' en 'Everytime Online' in gezet :huh: Niet negatief bedoelt hoor, maar dat kan iedereen in 2 minuutjes even fixen Ja dat klopt.. Hoe wil jij het anders doen met paint? Dan krijg je allemaal van die lelijke lijnen enzo. Ik vind dit mooier [Edit] Ik heb maar een plaatje HELEMAAL ZELF! Gemaakt.. Niets van internet alleen delen gescreent van het forum. Resultaat: Bewerkt: 5 maart 2005 door Timos
Ironfist Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) indien originaliteit ook een mogelijkheid is om ook mee te kunnen doen,wil ik mijn sigje wel inschrijven :unsure: paint en microsoft gif animator Bewerkt: 5 maart 2005 door ironfist99
The Outlaw Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 indien originaliteit ook een mogelijkheid is om ook mee te kunnen doen,wil ik mijn sigje wel inschrijven :unsure:paint en microsoft gif animator daar streven we wel naar dat alleen die mensen meedoen die er ook wat voor over hebben, en dus niet wat van het internet gaan plukken <_< anders word het een zooi, en we kunnen maar 16 kandidaten kiezen
Ironfist Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) dus mijn sig is ingeschreven? want ik heb niet veel van die dure dingen waarmee je van die hypermoderne dingen mee kan maken :unsure: Bewerkt: 5 maart 2005 door ironfist99
-Niels- Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Ironfist je maakt grappige en opvallige signature's. dus ik zet je erbij!!
Timos Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 De contest ligt een beetje stil, is er niemand die zich nog wilt inschrijven?
The Outlaw Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 De contest ligt een beetje stil, is er niemand die zich nog wilt inschrijven? ik denk dat we beter wat meer reclame hadden kunnen maken? <_< dat is weer onze fout geweest maar daar leren we van he?
-Niels- Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 (bewerkt) Nouw bij deze: Jongens en Meisjes, ben jij een ervaren Photoshopper of kun je goed overweg met andere programma's? Twijfel niet en schrijf je in bij The Graphic-Contest (only for signatures) Sinds heden heeft GTAspeler zich bij de Jury/Leiding gevoegd! Bewerkt: 7 maart 2005 door GtA_BaDmAn
Aloyz Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 ik wil me graag aanmelden met deze sig, hij is helemaal zelf gemaakt Link Naar Het Plaatje van me SIg
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 oke, wat voor programma's gebruik je? Die heb ik nodig, om je erbij te zetten!
Dennizzzz Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik wil eventueel ook wel meedoen maar waneer moet hij af zijn?? ik zit momenteel namelijk met een virus op me pc, als ik wat tijd heb doe ik graag mee Ik laat dan binnekort wel een creatie zien( wat vanwege virus nu niet kan) Dus bij deze meld ik me aan (indien voorbeeld nodig even zeggen) Ik werk met Picture it! Dennizzz
-Niels- Geplaatst: 8 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik zet je er nu nog niet bij! Eerst een creatie en dan zie ik het wel, want met signature's ken ik je niet echt, en tot nu toe gaan de aanmeldingen niet echt vlot :o
Dennizzzz Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Ik zet je er nu nog niet bij!Eerst een creatie en dan zie ik het wel, want met signature's ken ik je niet echt, en tot nu toe gaan de aanmeldingen niet echt vlot :o Klopt... mijn signature is pas nog weggehaald vanwege de grote :unsure:
Timovich Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 Maar je mag 'm wel gewoon hier uploaden om 'm te laten zien hoor Dan is het max. 640 breed
Recommended Posts