Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe krijg je sneller meer progress in je relatie met je vriendinnen. als je een date doet gaat dat kei langsaam en als een vriendin heel laag staat gaat die maar niet omhoog

Geplaatst:
hoe krijg je sneller meer progress in je relatie met je vriendinnen. als je een date doet gaat dat kei langsaam en als een vriendin heel laag staat gaat die maar niet omhoog

Begin in ieder geval met het zoeken van alle oysters. Deze bieden je een hoop voordelen en verzekeren je er bovendien van dat je niet afgewezen wordt. Heb je alle oysters gevonden, dan is het direct mogelijk om na een date, ongeacht de status van je huidige relatie, 'koffie te drinken' bij je vriendin. Ook een leuk cadeautje zorgt voor een kleine stimulans in de relatie. :Y

Geplaatst:

Bij een geslaagde date, inclusief koffie, gaat de relatie met 10% tot 12% omhoog. Wat betreft Millie is het 't makkelijkst om er alleen heen te gaan met het Gimp Suit aan, dan komt er standaard 10% bij. Als je geluk hebt en Michelle gaat zelf achter het stuur en een tochtje maken komen er 15% bij. Een cadeautje zal eventueel voor 1% of 2% extra zorgen. En zoals -Matthijs- al zei: ga pas daten als je de oesters allemaal hebt gepakt.

Zonder de oysters en zonder de koffie zal het percentage na een geslaagde date met, ik dacht, (+/-) 7% toenemen. Succes :koffie:

Geplaatst:

Voor ps2:

Get Twice the Amount of Progress With Girlfriends

You have to have two controllers for this trick. When you go to your girlfriend's house you have a choice of either going on a two player free roam or going on a one player date. However, at the end of the one player date the two player icon (usually located by the door) will linger for a few seconds. You have to quickly go into the icon and activate it before it disappears. After that you can either end the free roam quickly or play around it doesn't matter. If your one player date was good and you gained progress you will gain even more progress from the free roam. However, if you had a bad date you lose more progress by activating it.

(Heb zelf nog niet geprobeerd)

Geplaatst:
Voor ps2:

Get Twice the Amount of Progress With Girlfriends

You have to have two controllers for this trick. When you go to your girlfriend's house you have a choice of either going on a two player free roam or going on a one player date. However, at the end of the one player date the two player icon (usually located by the door) will linger for a few seconds. You have to quickly go into the icon and activate it before it disappears. After that you can either end the free roam quickly or play around it doesn't matter. If your one player date was good and you gained progress you will gain even more progress from the free roam. However, if you had a bad date you lose more progress by activating it.

(Heb zelf nog niet geprobeerd)

In het nederlands:

Word tweemaal de Hoeveelheid Vooruitgang met Meisjes je moet twee controlers voor deze truc hebben. Wanneer je naar je girlfriend' gaat; het huis u heeft een keus van of het gaan op een vrije speler twee zwerft of het gaan op een één spelerdate. Nochtans, aan het eind van de één spelerdatum zal het twee spelerpictogram (dat gewoonlijk door de deur wordt gevestigd) voor een paar seconden blijven. U moet snel in het pictogram gaan en het activeren alvorens het verdwijnt. Na dat kunt u of vrij beëindigen zwerft of speelt rond het snel doesn' t kwestie. Als uw één spelerdate goed was en u bereikte vooruitgang u zelfs nog meer vooruitgang van free roaming zult bereiken. Nochtans, als u een slechte date had verliest u meer vooruitgang door het te activeren.

Er kunnen nog wat fouten in zitten want ik vertaal het automatisch.

Geplaatst:
wat bedoel je met koffie dat van de sex

Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt maar ik raad je in ieder geval aan deze pagina van WikiGTA door te lezen voor meer informatie over de dates. Ik kan je wel vertellen dat als je een succescvolle date hebt gehad de vriendinnen je zullen uitnodigen voor een 'kop koffie'. Dit eindigt meestal in een vrij partij bij de betreffende vriendin thuis. Alles kun je tevens op de WikiGTA pagina vinden.

Geplaatst:
wat bedoel je met koffie dat van de sex

Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt maar ik raad je in ieder geval aan deze pagina van WikiGTA door te lezen voor meer informatie over de dates. Ik kan je wel vertellen dat als je een succescvolle date hebt gehad de vriendinnen je zullen uitnodigen voor een 'kop koffie'. Dit eindigt meestal in een vrij partij bij de betreffende vriendin thuis. Alles kun je tevens op de WikiGTA pagina vinden.

Het is wel zo dat je dan een Cutscene krijgt te zien van buiten het huis en je hoort ze een beetje praten. Dus echt veel heb je er niet aan (op heb percentage na dan).

Geplaatst:
Het is wel zo dat je dan een Cutscene krijgt te zien van buiten het huis en je hoort ze een beetje praten. Dus echt veel heb je er niet aan (op heb percentage na dan).
Met dat gepraat wordt wel de indruk gewekt dat CJ ook tussen de lakens prima presteert. En inderdaad: als je geen 'koffie' gaat drinken (negatieve reactie i.p.v. een positieve) gaat het percentage minder omhoog dan wanneer CJ wel aan de 'koffie' gaat. Kortom: voor de relatie is het altijd beter om die kop koffie te accepteren. :koffie:
  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor de info, ik wist niet dat dat ook mee uitmaakte. Ik laat CJ meestal nee zeggen want ik dacht ja wat heb ik daar aan als die vent daar ligt te rampetampen :D

Bewerkt: door Black Vegetable

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...