cavorpa Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) ik heb een vraag er zijn grove streen gangs die je niet op straat komen zie bijlage Bewerkt: 26 juni 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
joppie Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Wat is de vraag? De Grove member op de achtergrond in het midden en helemaal rechts is er inderdaad uitgelaten. Er is wel een mod zodat je die kan terughalen, alleen weet ik niet meer waar die staat en hoe die heet... Bewerkt: 26 juni 2008 door joppie Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Dat zijn is een Beta. Als je die gasten zo graag wilt, heb je daar ook een mod voor nodig. Die mod weet ik niet. Dat kan je aan -Marthijs- of Bling vragen. Bewerkt: 26 juni 2008 door Ottoman 47 Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb even voor je gezocht en dit is de juiste mod. De bèta homies behoren dan ook tot de gangmembers die op straat rondlopen. Reageren
Busenitz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Hoeveel homies zijn er dan uin het totaal? Reageren
Donwell Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik meende dat er 2 homies standaard in het spel zaten. Daar komen nog 3 nieuwe bij, dus in totaal 5 homies. Reageren
js007 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Vinden jullie dat ook dan niet zo nep je hebt een groepje homiesbjij en het zijn allemaal dezelfde mannetje(s), wel raar vind ik Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Vinden jullie dat ook dan niet zo nep je hebt een groepje homiesbjij en het zijn allemaal dezelfde mannetje(s), wel raar vind ikStuur dan even een mailtje naar R* om je beklag te doen. Ze hebben ervoor gekozen om voor de OG's 3 (en niet 2 ) gangmembers te gebruiken: die dikke, met baseball-shirt en pet en één met een geblokt shirt. Als je dat raar vindt is het dan ook niet raar dat alle blonde dames in het wit lopen zoals Sharon Stone in Basic Instinct? En dat alle kale mannen (ja dat is die lelijkerd die ook een date had met Millie Perkins) op het platteland met een ontbloot bovenlijf lopen? En zo kan je nog wel even doorgaan. Maar met die mod krijg je er dus nog 3 verschillende gangmembers bij, dan heb je er dus 6. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Vinden jullie dat ook dan niet zo nep je hebt een groepje homiesbjij en het zijn allemaal dezelfde mannetje(s), wel raar vind ik Het is ook niet mogelijk om heel veel verschillendende peds te maken want dan zijn voor de peds alleen als meer dan 1.5 jaar bezigwant de een heeft net een andere neus en de ander heeft weer een ander kapsel en zo kun je doorgaan naar de 1000 bladzijdes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.