Kidco5 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Mijn probleem is eigenlijk een software probleem denk ik... maar ik zou niet weten waar ik het anders zou moeten posten. Ik heb dus het probleem dat als ik een kledingwinkel verlaat, het spel vastloopt (winkels Binco, Victim, Pro Laps, maar Didier Sachs niet). Nog nooit eerder zo'n probleem gehad. Het is op alle savegames, nogal raar want meestal ligt zo'n probleem aan het savegame zelf. Ik som even op wat er speciaal is aan mijn San Andreas - V2 gedowndraded naar V1 - Noobmode - Een paar texture en dff mods - ik heb een Grove Street map mod zelf gemaakt - gebruik geen nocd crack - ik beluister de SA radio via de cd Ik heb het probleem pas van vandaag, de laatste mods die ik heb geïnstalleerd zijn een mod voor de Tropic en een mod voor de Marquis, maar ik denk niet dat het daaraan zou liggen. Ik hoop dat er iemand kan helpen, kidco Reageren
gammie_ Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Kan je je nog herinneren of je voor die mods ook dit probleem had? Ik denk eigenlijk dat één van je mods de boosdoener is. Aangezien je verder in bezit bent van een legale versie en het alleen bij enkele winkels voorkomt. Verder is het dan ook logies dat het op al je save games zit, mods zitten namelijk in het spel en dat heeft geen verschil in wel of geen save games. Reageren
Kidco5 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb een paar mods proberen te deïnstalleren, maar nu loopt het spel al voordat het is geladen vast. Ik ga gewoon herinstalleren, dan begin ik terug met een schone lei. Reageren
Bossinkje Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb een paar mods proberen te deïnstalleren, maar nu loopt het spel al voordat het is geladen vast.Ik ga gewoon herinstalleren, dan begin ik terug met een schone lei. Ja, dat lijkt mij ook het beste. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb een paar mods proberen te deïnstalleren, maar nu loopt het spel al voordat het is geladen vast.Ik ga gewoon herinstalleren, dan begin ik terug met een schone lei. Ja, dat lijkt mij ook het beste. Tips voor als je weer wilt modden: - MAAK ALTIJD BACK-UPS - Installeer 1 mod en test dan weer een volgende zodat je weet of het 't spel laat CRASHEN - Gebruik de Goede Software voor Installatie zoals IMG-Tool of SAMI. (SAMI is voor Vehicle mods only) - Gebruik de Goede Software als je zelf Mods maakt Ik hoop dat je hier wat aan hebt. MVG Zamg0d1 Reageren
Kidco5 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 OK, ik heb geherinstalleerd, en het probleem is opgelost. Bedankt! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Als je al die mods weer wilt gebruiken koop dan eerst alle kleding zodat je niet meer naar die winkels hoeft te gaan. Reageren
tjoef Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Het zal een groot deel te maken hebben gehad met de n00bmode. Ik heb dit probleem ook soms, maar tegenwoordig niet vak meer. Activeer best enkel de opties die je het meest gebruikt, want , zoals in de ReadMe staat, hoe meer opties je activeert, hoe groter de kans op crashes. Omdat ik veel stunt heb ik dus altijd infinite car and player en superbrake(voor als ik in het water dreig te landen ). Soms heb ik carflip of NOSmode op, maar niet altijd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.