thiby Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 hallo, heb gta 4 nu bijna uitgespeeld maar heb nog altijd geen hoeren gevonden weet iemand hoe ik ze kan vinden of waar Reageren
delano08 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 bij de stripclub in bohan lopen ze s'avonds Reageren
G-up94 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 hallo, heb gta 4 nu bijna uitgespeeld maar heb nog altijd geen hoeren gevonden weet iemand hoe ik ze kan vinden of waar Ze staan meestal bij stripclubs, maar soms zie je er ook een paar over straat lopen, maar er zijn al een paar topics over hoeren. Reageren
Valto Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik zie ze 's nachts wel eens bij Brucie zijn garage. Reageren
niko belic Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 veel in bohan ik kom ze vaak bij stripclubs tegen en ook vaak bij de brug die ze aan het restaureren zijn en Nog welkom op dit forum Reageren
js007 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik merk dat er soms veel staan en soms niet, het hangt af van het weer en het uur Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Als je prostituees wilt dan moet je 's nachts of laat in de avond rond de stribclubs rondlopen. Daar lopen er genoeg. Verder lopen er 's nacht bijna overal prostituees. Reageren
js007 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Als je prostituees wilt dan moet je 's nachts of laat in de avond rond de stribclubs rondlopen. Daar lopen er genoeg. Verder lopen er 's nacht bijna overal prostituees. Ik heb eens een hele nacht zitten zoeken en ik heb er geen gevonden Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Je kan ze vooral vinden in Chase Point. Zoek maar op je bijgeleverde kaart naar chase point. Het ligt in Bohan. Als je naar ze toetert dan komen ze naast je portier te staan en dan druk je LT (xbox, L1 bij PS3 geloof ik) zodat ze binnenkomen. Cheers buddy ! Reageren
thiby Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 thanks voor de snelle reacties hoe laat zou dat dan ongeveer moeten? Reageren
Dvt Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Verschilt een beetje per locatie volgens mij, meestal iets om 1:00 to 6:00. Ze staan meestal op straathoeken (onder lantaarnpalen). Reageren
StrongBongSmoke Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Rond 9 tot 6 ofzo zijn ze altijd in Bohan en die rasta gedeelte van broker(dit weet ik niet zeker) En bij stripclubs s'nachts, overdag weet ik niet. Reageren
NikoBellic16 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Stelletje geile gamers hier, ontopic: je weet wel waar je in het begin begint in die haven dus als je volgens mij? (nieuwe onderbroeke zijn wit? nozw) zijn ze in het oosten geloof ik heb je een straat met rode lichtjes. LOL vlak bij romans garage daar kan je afdalen naar die haven kijk daar ff. Reageren
Hayte Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Stelletje geile gamers hier,ontopic: je weet wel waar je in het begin begint in die haven dus als je volgens mij? (nieuwe onderbroeke zijn wit? nozw) zijn ze in het oosten geloof ik heb je een straat met rode lichtjes. LOL vlak bij romans garage daar kan je afdalen naar die haven kijk daar ff. wtf? oh die BAOBO regio ofzo? (waar het huis/garage van Brucie is) Reageren
gta-mike Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 In de omgeving van de garage waar je wagens moet leveren staan ze ook op jouw te wachten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.