misterx133 Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ik heb een veilige basis gemaakt in los santos DIT is de locatie van de oprit. (---ps: je kan problemen hebben dat de basis niet helemaal laadt) Download hier -----screenshots----- Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Ziet er leuk uit, maar wat is de bedoeling hier van? Kun je er oprijden of bedoel je met veilige basis een safehouse? Greetz, WaRioRZ Reageren
misterx133 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Neeh, het is gewoon een veilige plek om tegen de politie te vechten (errug handig als je 3 of meer sterren hebt) en er is ook een veilige ruimte waar je echt niet geraakt kan worden (zelfs niet door ventjes die ze droppen met de helicopter) groetjes, misterx133 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Sorry dat ik het zeg, maar het ziet er niet uit. Alles is gewoon op elkaar geplakt. De weg is té steil. Je kan er niet eens op rijden. Ik zou helemaal niet weten waar ik heen moet lopen.. 3/10 voor de moeite Reageren
misterx133 Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Sorry dat ik het zeg, maar het ziet er niet uit. Alles is gewoon op elkaar geplakt. De weg is té steil. Je kan er niet eens op rijden. Ik zou helemaal niet weten waar ik heen moet lopen..3/10 voor de moeite Je kan er WEL oprijden en het is trouwens men eerste mod en maar versie 1! Reageren
js007 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) goed voor een eerste mod maar ik ga er geen cijfer op plakken je moet er eens aan denken om een save house op te bouwen en een helie platform en een tank op te spammen tip: een onderaartse basis zou het zicht niet belemmeren en je zit er veiliger:) Bewerkt: 27 juni 2008 door js007 Reageren
misterx133 Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 (bewerkt) goed voor een eerste mod maar ik ga er geen cijfer op plakken je moet er eens aan denken om een save house op te bouwen en een helie platform en een tank op te spammen tip: een onderaartse basis zou het zicht niet belemmeren en je zit er veiliger:) ok, goed idee, maar ik ga mijn bovengrondse nog een beetje mooier uitwerken (B.V.:steunpillaren en verhoogde gebouwen) (misschien ga ik er een ondergronds deel bijdoen maar ik werk ook maar met de map editor (MEd)) alvast bedankt voor de tip p.s.: dan moet ik (voor die tank spawn) wel het script veranderen en dat is een beetje vervelend voor mensen met noob mod P.S. (2):er komen nog updates hoor (maar dat kan nog even duren) groetjes, Misterx133 Bewerkt: 27 juni 2008 door misterx133 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Met Mapeditor kun je niet onder de grond gaan bouwen. Dan moet je script gaan aanpassen. Reageren
misterx133 Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Met Mapeditor kun je niet onder de grond gaan bouwen. Dan moet je script gaan aanpassen. het gaat wel, maar dan heb je gewoon superveel last van dat je de aarde een beetje moet veranderen en dat is een beetje lelijker voor het uitzicht (maar ik moet mijn script toch zowieso al aanpassen als ik er een tank wil spawnen) greetz, misterx133 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Volgens mij moet je dan ook een tunnel maken. En daar is al een bestand van. Tunnels.IPL. Die moet je gaan aanpassen als je echt een tunnel wilt maken. Reageren
misterx133 Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Volgens mij moet je dan ook een tunnel maken. En daar is al een bestand van. Tunnels.IPL. Die moet je gaan aanpassen als je echt een tunnel wilt maken. ok, dankjewel ik geloof dat ie tegen eind volgende maand klaar is Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Nee hoor, je kunt makkelijk onder de grond gaan bouwen met MED. Probleem is wel dat je ook eventjes een gat moet maken in de grond, door dus een bestaand object te verplaatsen, waardoor je weer kans hebt op andere gaten etc... Maar op zich kan het Succes ermee! Reageren
misterx133 Geplaatst: 29 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 (bewerkt) Nee hoor, je kunt makkelijk onder de grond gaan bouwen met MED. Probleem is wel dat je ook eventjes een gat moet maken in de grond, door dus een bestaand object te verplaatsen, waardoor je weer kans hebt op andere gaten etc... Maar op zich kan het Succes ermee! ok, dankjewel (ps: ik heb ook al een versie 1.3 (een paar grappige ondersteuningspilaren) DOWNLOAD >>HIER<< ik ga direct aan de ondergrondse basis beginnen groetjes, Misterx133 Bewerkt: 29 juni 2008 door misterx133 Reageren
js007 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 je kan uit die ondergrondse basis tunnels trekken naar aera 69 en naar het vliegveld dan moet je wel maken als je aera 69 binnen komt geen sterren hebt en die sam instalaties wel weg doen( of anders instellen) Reageren
misterx133 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 je kan uit die ondergrondse basis tunnels trekken naar aera 69 en naar het vliegveld dan moet je wel maken als je aera 69 binnen komt geen sterren hebt en die sam instalaties wel weg doen( of anders instellen) ik heb ook geen zin om de ene kant van de wereld met de andere te verbinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.