Jump to content

Veilige basis dicht bij Grove Street

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

vooruitgang:

ondergrondse garage toegevoegd

een safe spot toegevoegd aan de ondergrondse garage :tu:

Bewerkt: door misterx133
Geplaatst:
je kan uit die ondergrondse basis tunnels trekken naar aera 69 en naar het vliegveld

dan moet je wel maken als je aera 69 binnen komt geen sterren hebt en die sam instalaties wel weg doen( of anders instellen)

ik heb ook geen zin om de ene kant van de wereld met de andere te verbinden :duh:

het was maar een idee

Geplaatst:
Ik heb een veilige basis gemaakt in los santos DIT is de locatie van de oprit.

(---ps: je kan problemen hebben dat de basis niet helemaal laadt)

Download hier

-----screenshots-----

gallery62.jpggallery63.jpggallery64.jpggallery65.jpg

gallery66.jpggallery67.jpggallery68.jpggallery69.jpggallery70.jpggallery71.jpg

De politie mannen komen daar toch niet.Alleen de S.W.A.T mannetjes uit de heli.

Anyway: Een nieuwe manier om terug te vechten ;) .

Geplaatst:
Neeh, het is gewoon een veilige plek om tegen de politie te vechten (errug handig als je 3 of meer sterren hebt)

en er is ook een veilige ruimte waar je echt niet geraakt kan worden (zelfs niet door ventjes die ze droppen met de helicopter) ;)

groetjes,

misterx133

Waarom zouden de SWAT (die uit de heli's) je eigenlijk niet kunnen raken? Want die komen met Touwen naar beneden? Misschien is het Unsolid voor Politie? Maar ik kan niet Modden maar ik weet wel dat dit niet kan.

Geplaatst:
Neeh, het is gewoon een veilige plek om tegen de politie te vechten (errug handig als je 3 of meer sterren hebt)

en er is ook een veilige ruimte waar je echt niet geraakt kan worden (zelfs niet door ventjes die ze droppen met de helicopter) ;)

groetjes,

misterx133

Waarom zouden de SWAT (die uit de heli's) je eigenlijk niet kunnen raken? Want die komen met Touwen naar beneden? Misschien is het Unsolid voor Politie? Maar ik kan niet Modden maar ik weet wel dat dit niet kan.

neeh, er is een safe spot waar echt niemand bijkan behalve jezelf (EN HET IS DOORZICHTBAAR LANGS BINNEN!!!)

(ps: dat is in het gebouw) ik hoop dat je hem leuk vind.

(nog een ps: je mag altijd ideën posten)

Grtz,

Misterx133

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ziet er een best leuke mod uit!

Wanneer is de garage eigenlijk klaar? Dan ga ik hem zeker downloaden.

Geplaatst:
Ziet er een best leuke mod uit!

Wanneer is de garage eigenlijk klaar? Dan ga ik hem zeker downloaden.

hij is klaar aleen moet ik hem nog uploaden en ik heb geen tijd nu maar als ik tijd heb dan upload ik hem zeker ^_^

Geplaatst: (bewerkt)
je kan uit die ondergrondse basis tunnels trekken naar aera 69 en naar het vliegveld

dan moet je wel maken als je aera 69 binnen komt geen sterren hebt en die sam instalaties wel weg doen( of anders instellen)

ik heb ook geen zin om de ene kant van de wereld met de andere te verbinden :duh:

Maar als je hem nog wilt aanpassen, maak dan een gat in de badlands (of the desert).

En zet daar een ondergrondse vesting neer.

Het handigst is ergens tussen die bomen, want dan zie je het gat niet zitten als je er bijv vlakbij vliegt. :tu:

PS: mag er een readme bij? Anders begrijpen we het niet.

EDIT: ik heb het denk ik al uitgevonden.

Je moet naar /data/maps/LA toch?

Bewerkt: door GTA freakje
Geplaatst:

Ik zou het ook ondergronds doen, je hebt natuurlijk dat de Maverick je makkelijk kan bereiken. Ook verpest het dan weer vanaf een afstandje de skyline van Los Santos. Ik zou ergens in de Desert gewoon een schuilplaats maken, daar heb je gewoonweg meer ruimte.

Veel succes verder met modden :cya:

Geplaatst:

Een tip om de ondergrondse basis binnen te komen zonder standaard objecten te verplaatsen: Zoek een stukje unsolid waar je de blue hell kan binnenkomen en leid vanaf daar tunnels. ^_^

Geplaatst:

Maar als je hem nog wilt aanpassen, maak dan een gat in de badlands (of the desert).

En zet daar een ondergrondse vesting neer.

Het handigst is ergens tussen die bomen, want dan zie je het gat niet zitten als je er bijv vlakbij vliegt. :tu:

PS: mag er een readme bij? Anders begrijpen we het niet.

EDIT: ik heb het denk ik al uitgevonden.

Je moet naar /data/maps/LA toch?

ja, en ik zal zeker een readme erbij geven!

(ps: in de ondergrondse basis is er wel nog een bug.... )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...