Jump to content

Thema's downloaden

Recommended Posts

Geplaatst:
Links staat een schermpje met de tekst download. :)

Probleem is juist dat als ik in dat schermpje op ''download'' klik de screen ervan vergroot wordt. Waarna ik er niks mee kan. Maar het moet dus ook gewoon lukken als ik niet geregistreerd ben?

Btw: als iemand nog een mooi thema tegen komt met zwart erin, dan hoor ik dat graag :D

Geplaatst: (bewerkt)
Kan je misschien even een link geven. :)

Ik zie het al, het waren desktop screens... :clown: Raar dat ze dan ''download'' erbij zetten... Terwijl ik toch echt in search typ: ''Windows Xp theme downloads'' ...

Edit: ik heb even gekeken op de link die jij me gaf, maar alles wat ik tot nu toe heb gedownload werkt niet. In de readme staat ''dubbelklik op het bestand'' dan opent bij mij ''Eigenschappen voor Beeldscherm'' > ''Vormgeving'', maar dan staat de theme er helemaal niet tussen...

Bewerkt: door Global
Geplaatst:

Je hebt Service Pack 3 geïnstalleerd en dan werkt het gepatchte bestand niet meer, dus zoals ik zei download mijn bestand. Dat is de juiste patcher voor SP3

Geplaatst: (bewerkt)
Je hebt Service Pack 3 geïnstalleerd en dan werkt het gepatchte bestand niet meer, dus zoals ik zei download mijn bestand. Dat is de juiste patcher voor SP3

Maar als ik jou patch download. Krijg ik nogmaals weer die foutmelding... (wat ik dus in mijn begin post had) Misschien kan je de link geven van de website, waar je die patch vandaan hebt. Wie weet gaat dat dan wel goed... :)

Edit: ik heb de patch zelf gevonden via google (UxTheme For Windows XP SP3). Alleen doen de themes het nog steeds niet... Als ik dubbelklik dan zie ik er weer niks tussen staan...

Bewerkt: door Global
Geplaatst:
Zet ze anders in: c:/windows/resources/themes/

:tu:

Gelukt! Ik had gister ook al van alles geprobeerd en dus ook in resources > themes gezet. Wel 3/4 verschillende thema's. Alleen lukte het toen iedere keer niet. Nu zie ik ze er op eens allemaal tussen staan! Volgens mij lag het er gewoon aan, dat ik mijn pc even opnieuw had moeten opstarten. Aangezien hij gister de hele dag aan stond. Wat ben ik toch ook weer slim bezig :engel:. Bedankt voor de adviezen :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...