Jump to content

Een aanrader?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey hallo!

Ik heb zin om een voetbal game te kopen

Maar ik weet nog niet welke.

Ik zit te tewijfelen

tussen:

- Uefa ek 2008 euro

- Pes 2008

- Fifa 2008

Of iets anders

En wanneer komt pes 2009 uit?

Ik vond pes 6 echt goed ,

en World cup 2006 Ook zeer goed

ik hoorde dat 2009 kwam? maarja pas in october :L zolang ga ik niet w8tuh!

Maar ja ik had ook nog fifas zoals 2005 , 2006 2007

Iemand aanrader ik hoor het graag

Als iemand al me vragen kan beantwoorden & en me advies geven welke game ik zal moeten kopen , zal ik het zeer op prijs stellen :)

Geplaatst: (bewerkt)
Ey hallo!

Ik zit te tewijfelen

tussen:

- Uefa ek 2008 euro

- Pes 2008

- Fifa 2008

Of iets anders

Als iemand al me vragen kan beantwoorden & en me advies geven welke game ik zal moeten kopen , zal ik het zeer op prijs stellen :)

De nieuwe voetbalgames komen inderdaad in oktober, Fifa09 op 2 oktober en van Pro Evolution Soccer 2009 is de releasedatum nog niet bekend maar die komt hoogstwaarschijnlijk in dezelfde periode als Fifa. Als je nu een voetbalgame wilt dan zijn Uefa Euro 2008, Fifa08, en PES2008 de beste mogelijkheden. Toch denk ik dat de laatste 2 wat beter zijn dan de eerste. Uefa Euro 2008 lijkt heel erg op Fifa08, alleen dan is het natuurlijk wat meer op het EK gericht. Voor een WK/EK game is hij vrij goed, maar toch denk ik dat hij niet zolang meer meegaat als de EK hype over is. Er zijn ook veel minder teams dan in Fifa of PES. Deze game raad ik je dus alleen aan als je heel erg van het EK houdt en als je het leuk vind om met landen te spelen. Als dat niet zo is, sta je voor een andere moeilijke keuze. Fifa heeft over het algemeen wat meerdere mogelijkheden, zoals de coach mode en het uitgebreide transfer systeem. PES heeft dit wat minder, maar het grote voordeel aan PES is dat deze wat lekkerder speelt, je bent namelijk wat 'vrijer' in het veld. Als je daarvan houdt zou ik dus PES2008 nemen, en als je meer van de coach mogelijkheid en transfer houdt dan zou ik voor Fifa'08 gaan ;)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

Ik heb fifa 08, en ik moet je zeggen, tziet er leuk uit :puh: maar pes is beter ;) Kvind dat management niet leuk laat mij maar lekker een potje voetballen ;)

Geplaatst:
Ey hallo!

Ik zit te tewijfelen

tussen:

- Uefa ek 2008 euro

- Pes 2008

- Fifa 2008

Of iets anders

De nieuwe voetbalgames komen inderdaad in oktober, Fifa09 op 2 oktober en van Pro Evolution Soccer 2009 is de releasedatum nog niet bekend maar die komt hoogstwaarschijnlijk in dezelfde periode als Fifa. Als je nu een voetbalgame wilt dan zijn Uefa Euro 2008, Fifa08, en PES2008 de beste mogelijkheden. Toch denk ik dat de laatste 2 wat beter zijn dan de eerste. Uefa Euro 2008 lijkt heel erg op Fifa08, alleen dan is het natuurlijk wat meer op het EK gericht. Voor een WK/EK game is hij vrij goed, maar toch denk ik dat hij niet zolang meer meegaat als de EK hype over is. Er zijn ook veel minder teams dan in Fifa of PES. Deze game raad ik je dus alleen aan als je heel erg van het EK houdt en als je het leuk vind om met landen te spelen. Als dat niet zo is, sta je voor een andere moeilijke keuze. Fifa heeft over het algemeen wat meerdere mogelijkheden, zoals de coach mode en het uitgebreide transfer systeem. PES heeft dit wat minder, maar het grote voordeel aan PES is dat deze wat lekkerder speelt, je bent namelijk wat 'vrijer' in het veld. Als je daarvan houdt zou ik dus PES2008 nemen, en als je meer van de coach mogelijkheid en transfer houdt dan zou ik voor Fifa'08 gaan ;)

Ah bedankt voor je antwoord.

Dat is juist het leuke van een voetbal game kan je lekker 15 jaar coach zijn van een club en dan probeer je de team zo goed mogelijk te maken maar dan heb je een budget en dan ga je kijken voor spelrs

kijk dat vind ik leuk

Ik vind inderdaad dat management & transfer gedoe leuk dan probeer ik altijd goeie spelers te kopen voor me team

dat vind ik best leuk, Maar nu komt de vraag: Heb je bij pes 8 geen trainer mode ( coach mode ) en transfer gedoe?

:L

Geplaatst:
Pes is puur voor de gameplay.

Bij fifa heb je dat coah gedoe wel.

welke vind jij beter ?

Geplaatst:

welke vind jij beter ?

Erhm...

Slechte persoon om aan te vragen. Ik heb Pes nog nooit gespeeld. Ikzelf heb fifa 08 en het valt wat tegen eerlijk gezegd. Ik zou dan toch voor PES gaan.

Geplaatst:

welke vind jij beter ?

Erhm...

Slechte persoon om aan te vragen. Ik heb Pes nog nooit gespeeld. Ikzelf heb fifa 08 en het valt wat tegen eerlijk gezegd. Ik zou dan toch voor PES gaan.

hoezo valt hij ''Tegen''

Wat is er fout aan?

maar vertel is wat meer over de coach mode

Geplaatst:

Ikzelf heb Pro Evolution Soccer ook nog nooit gespeeld, maar ik weet wel dat het nieuwste deel van de serie voor vele mensen serieus is tegengevallen, terwijl de Fifa reeks weer op het goede spoor aan het geraken is.

Een kleine vergelijking:

Game 2007 2008
Pro Evolution Soccer 86/100 74/100
Fifa 82/100 83/100
(Playstation 2 cijfers)

Bron: Metacritic.com

Geplaatst:

Als graphics ook belangrijk voor je zijn dan zou ik toch voor PES 08 gaan. Want op graphics is fifa maar magertjes wat mij betreft.

Geplaatst:
Beter dat wachten tot pes 2009. Want voetbalseizoen is voorbij.

Het voetbalseizoen begint terug in augustus.

Geplaatst:
Als graphics ook belangrijk voor je zijn dan zou ik toch voor PES 08 gaan. Want op graphics is fifa maar magertjes wat mij betreft.

Dat is vreemd, want over het algemeen zijn de graphics van Fifa toch net een tikkeltje realistischer.

Als het je puur om de gameplay gaat is PES een aanrader, dus ja, de keuze is aan jou.

Geplaatst:

Dat is vreemd, want over het algemeen zijn de graphics van Fifa toch net een tikkeltje realistischer.

Als het je puur om de gameplay gaat is PES een aanrader, dus ja, de keuze is aan jou.

Op de een of andere manier zuigen de GFX van fifa op de pc. En nee het ligt niet aan mijn videokaart. :puh: Maar mssch staan mijn opties niet op het hoogste. Ik zal wel is kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...