Scarface92 Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Stelling: Zal ik fifa 08 kopen?A: Ja B: Nee Het is net wat jou smaak is, Fred. Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik stem voor nee. Maar ik zou ze eerst is allebei proberen. Een demo'tje dus en dan kan je zien welke van de twee het beste voor je is. Reageren
funky_fred Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik stem voor nee. Maar ik zou ze eerst is allebei proberen. Een demo'tje dus en dan kan je zien welke van de twee het beste voor je is. omg !! met je demo'tje a leren typen eerst dan praten we verder. Btw ik ga hem niet voor de pc kopen , dus die demo heeft geen nut. >>> Door Froodooo: Wil je alsjeblieft ontopic blijven en sowieso niet andere leden afkraken op overigens een juiste spelling.<<< Reageren
moechy Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Ik stem voor nee. Maar ik zou ze eerst is allebei proberen. Een demo'tje dus en dan kan je zien welke van de twee het beste voor je is. omg !! met je demo'tje a leren typen eerst dan praten we verder. Btw ik ga hem niet voor de pc kopen , dus die demo heeft geen nut. Leer jij het forum te gebruiken en een poll in te stellen. >>> Door Froodooo: Ook ontopic blijven aub. <<< Reageren
rjravi1 Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 fifa 08 lijkt het zelfde als fifa 07 Pes 2008 vind ik toch wat beter dan de andere Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.