Wanted Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Hallo, Hoe moet je brushes invoegen in PhotoShop CS3 ? Ik heb 'Jashins brushes 14' gedownload, en die wil ik graag invoegen. Ik heb al gezocht op verschillende pagina's, maar ik heb nog niets gevonden wat werkt. Ik heb het bestand al ingevoegd in de map: C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS3\Presets\Brushes, en ik heb ook al gekeken bij Load Brushes maar daar staat helemaal niets. Zou iemand hier een oplossing voor weten? Alvast bedankt! Wanted Bewerkt: 4 mei 2010 door Wanted Reageren
Traser Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Heb je de [brush].abr uit de Zipfile gehaald?, zoniet moet je hem even uit je .zip file halen en de .abr file laden of in je Brush presets zetten. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 (bewerkt) Ga eens naar de plek waar je het bestand hebt opgeslagen. Bijvoorbeeld heb je hem op het Bureaublad op geslagen, moet je naar Bureaublad gaan Kijk ook even of hij niet in de Rar zit Bewerkt: 26 juni 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
Wanted Geplaatst: 26 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Hij staat gewoon bij alle andere. Kijk maar: (De geselecteerde wil ik graag invoegen.) Reageren
Traser Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Hij staat gewoon bij alle andere. Kijk maar: (De geselecteerde wil ik graag invoegen.) Mischien zit er een ERROR in photoshop zelf, probeer hem eens opnieuw op te starten. Reageren
KJF Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 Je kan ook altijd nog, rechter muisknop > openen met> dan een photoshop.exe opzoeken, en dan staat hij tussen je brushes Reageren
Wanted Geplaatst: 27 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Mischien zit er een ERROR in photoshop zelf, probeer hem eens opnieuw op te starten. Nee, werkt niet. Je kan ook altijd nog, rechter muisknop > openen met> dan een photoshop.exe opzoeken, en dan staat hij tussen je brushes Openen met staat er niet tussen. Reageren
KJF Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Als goed is, al heb je photoshop geïnstalleerd. Zie je je pictogrammen niet zo, maar het kenmerk van photoshop, een plaatje met een blauw balkje waar ABR in staat Reageren
Ferre Geplaatst: 27 juni 2008 Rapport Geplaatst: 27 juni 2008 Je moet hem niet als fonts in de map zetten. Het makkelijkste is gewoon File > Open. Reageren
Wanted Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 Als goed is, al heb je photoshop geïnstalleerd.Zie je je pictogrammen niet zo, maar het kenmerk van photoshop, een plaatje met een blauw balkje waar ABR in staat Ik zal wel eens proberen om photoshop opnieuw te installeren. Reageren
.Phobia Geplaatst: 28 juni 2008 Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 ik doe het zo; ik neem men brush, dan zie je naast je brush die je vast hebt boven aan die balk een pijtje naar onder. klik er op, en dan zie je nog een pijtje rechts zien die wijst naar rechts, dan zie je staan 'load brush' klik er op, en open je brush, voila Reageren
Wanted Geplaatst: 28 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2008 (bewerkt) ik doe het zo;ik neem men brush, dan zie je naast je brush die je vast hebt boven aan die balk een pijtje naar onder. klik er op, en dan zie je nog een pijtje rechts zien die wijst naar rechts, dan zie je staan 'load brush' klik er op, en open je brush, voila Zie plaatje in de eerste post. EDIT: Jeeej! Het is gelukt! Nadat ik PhotoShop opnieuw geinstalleerd had, zag ik wel een icoontje, en kon ik hem wel invoegen! Dankjewel voor al jullie hulp! Bewerkt: 28 juni 2008 door Mark Menzo Reageren
KJF Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 Geen dank. Hopelijk ga je mooie dingen maken, en succes met je Photoshop carriére Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.