Jump to content

Map van Liberty City


ogbi

Recommended Posts

Mensen,

Na al het geweld van tegenwoordig (ik doel dan op grafisch geweld) heb ik GTA3 nog maar eens uit de kast gehaald. Het blijft een meesterlijk spel, Gears of War eat your heart out! Enfin, wat ik alleen nog mis is m'n map die in de doos zat (heb het origineel ooit aan de muur gehad achter de monitor). Weet iemand een goede duidelijk versie te downloaden? Gaat me voornamelijk om de wijken met de gangs. Zo kan ik de Triad wijk niet vinden namelijk :duh:

Dank

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Ogbi ;),

Ik heb op het internet de originele map van Grand Theft Auto 3 teruggevonden, op deze map kan je ook terugvinden welke gangs waar te vinden zijn.

GTA 3 map:

post-14488-1214504756_thumb.jpg

(Klik op de map voor een vergroting.)

GTA-Freak2

[Edit] Ik heb juist op WikiGTA gekeken, en daar staat ook de originele map. Kijk voor meer informatie over de gangs op -->WikiGTA<--.

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Hey Ogbi ;),

Ik heb op het internet de originele map van Grand Theft Auto 3 teruggevonden, op deze map kan je ook terugvinden welke gangs waar te vinden zijn.

[Edit] Ik heb juist op WikiGTA gekeken, en daar staat ook de originele map. Kijk voor meer informatie over de gangs op -->WikiGTA<--.

Hey geweldig man, top thnx. Had al wel maps gevonden maar zonder gangs of te klein. Ga 'm weer uitprinten en aan de muur hangen, mischien nu wel ingelijst _O_

Bewerkt: door ogbi
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...