Jump to content

Darko (Spoilers)


Scarface92

Recommended Posts

Beste leden.

Ik snap het verhaal niet van Niko´s verleden. Darko is uiteindelijk 'That Special Someone', maar wat heeft die gozer ooit Niko aangedaan? Btw, maakt het uit of je hem laat leven of als je hem gaat vermoorden? Hoe denk Niko daarover, en hoe zit het nou eigenlijk met die Darko. Zou iemand dat mij kunnen vertellen. :? (In spoilers A.U.B) [/font]

Alvast bedankt,

GTTO

Link to comment
Delen op andere websites

Toen Niko in het Russisch leger (dacht ik) zat, had Darko hem en zijn team veraden. Iedereen, behalve Niko en 2 andere, waaronder Darko, gingen daardoor dood. Als je hem vermoord dan zegt Niko dat de leegte die hij hoopte te vullen door Darko te vermoorden nog niet is gevuld. Als je hem niet vermoord weet ik niet (want dat heb ik niet gedaan), maar ik las ergens dat Niko dan zegt dat het toch niks had geholpen hem te vermoorden.[/font] Dat was het dan denk ik. :cya:

Bewerkt: door G-up94
Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Maar hij zegt dat hij het verdiend om dood te gaan. En als je hem neerschiet kan hij nog net even zeggen: "Thank you..".[/font]

Een militaire groepje o.a (onder andere) Darko die homo, en niko

het verhaal gaat dat darko voor geld z'n eigen militaire groepje had verraden zo te zien had hij 1000 euro gekregen of dollars =_=. maar het punt is dat darko z'n familie vermoord werd door een van die soldaten daarom dacht hij waarom verraad ik niet iedereen..

Dus Niko en die homo hebben het overleefd. (denk ik!)[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

die darko heeft nikos leven kapot gemaakt zo zegt niko tegen roman dat hij al zijn vrienden heeft vermoord, maar roman zegt dat hij het niet waart is om te vermoorden maar ik heb het toch gedaan [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

die darko heeft nikos leven kapot gemaakt zo zegt niko tegen roman dat hij al zijn vrienden heeft vermoord, maar roman zegt dat hij het niet waart is om te vermoorden maar ik heb het toch gedaan [/font]

Ja wat grappig is dat hij een stink bek heeft lol. *dat hij uit z'n bek stinkt XD[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ja. Maar hij zegt dat hij het verdiend om dood te gaan. En als je hem neerschiet kan hij nog net even zeggen: "Thank you..".[/font]

Een militaire groepje o.a (onder andere) Darko die homo, en niko

het verhaal gaat dat darko voor geld z'n eigen militaire groepje had verraden zo te zien had hij 1000 euro gekregen of dollars =_=. maar het punt is dat darko z'n familie vermoord werd door een van die soldaten daarom dacht hij waarom verraad ik niet iedereen..

Dus Niko en die homo hebben het overleefd. (denk ik!)[/font]

Ik zou iedereen in het spel laten leven wanneer je de keuze hebt behalve Dimitri[/font], aangezien je sommige overlevenden terug kunnen keren als random caracter. Wat je met Darco maakt niet uit, maar ook die heb ik laten leven. Is niks waard. [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Toen Niko in het Russisch leger (dacht ik) zat, had Darko hem en zijn team veraden. Iedereen, behalve Niko en 2 andere, waaronder Darko, gingen daardoor dood. Als je hem vermoord dan zegt Niko dat de leegte die hij hoopte te vullen door Darko te vermoorden nog niet is gevuld. Als je hem niet vermoord weet ik niet (want dat heb ik niet gedaan), maar ik las ergens dat Niko dan zegt dat het toch niks had geholpen hem te vermoorden.[/font] Dat was het dan denk ik. :cya:

Nee, Darko heeft niko veraden en hele goede vrienden van Niko vermoord voor geld. Daarom wilde Niko hem vermoorden. ( Wat ik gedaan heb) Darko had er erg spijt van en wilde daardoor zelf eigenlijk ook dood. Dus ik doodde hem[/font] PS Het is het leger uit serfië en niet Rusland ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik hem maar ga vermoorden, aangezien hij me beste vrienden heeft veraden. :cry: [/font]

Laat hem leven, hij is een junkie geworden die niks heeft, als je hem laat leven heeft hij het erger dan dat je hem vermoord, dat zegt Niko volgens mij ook, want Darko's leven is niks waard omdat het gewoon een junkie is.

[/font]

En over de Random characters:

Iedereen laten leven behalve Clarence, want hij probeert als Random Character je te vermoorden, rest geeft je gewoon kleine missies.[/font]

Later

Link to comment
Delen op andere websites

als de topic starter gewoon spoiler in de ondertitel had gedaan hoefden we niet al dat gezeik met spoilers te doen....

afijn...

Maar blijkbaar heeft hij het liever dat we met spoilers doen, dus dan doen we dat gewoon even voor hem, als je er aan stoort, kijk je gewoon niet.

Link to comment
Delen op andere websites

als de topic starter gewoon spoiler in de ondertitel had gedaan hoefden we niet al dat gezeik met spoilers te doen....

afijn...

Maar blijkbaar heeft hij het liever dat we met spoilers doen, dus dan doen we dat gewoon even voor hem, als je er aan stoort, kijk je gewoon niet.

ja meneer de backseat modder

afijn, Darko wou die 1000 dollar om drugs van te kopen, hij is dus een junkie, dus of je laat hem leven zodat hij de rest van z'n leven in hel kan leven als een junkie of je vermoordt hem, waar hij je voor bedankt[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...