Jump to content

Darko (Spoilers)


Scarface92

Recommended Posts

als de topic starter gewoon spoiler in de ondertitel had gedaan hoefden we niet al dat gezeik met spoilers te doen....

afijn...

Maar blijkbaar heeft hij het liever dat we met spoilers doen, dus dan doen we dat gewoon even voor hem, als je er aan stoort, kijk je gewoon niet.

ja meneer de backseat modder

afijn, Darko wou die 1000 dollar om drugs van te kopen, hij is dus een junkie, dus of je laat hem leven zodat hij de rest van z'n leven in hel kan leven als een junkie of je vermoordt hem, waar hij je voor bedankt[/font]

Waar slaat 'ja meneer de backseat modder' nou weer op?

Het is een kleine moeite en jij gaat er een groot probleem van maken.

Gelukkig dat je nu wel spoilers gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

als de topic starter gewoon spoiler in de ondertitel had gedaan hoefden we niet al dat gezeik met spoilers te doen....

afijn...

Ik heb toch naast de hoofdtitel '(Spoilers)' gezet, of ben je soms scheel? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ah, dan ben ik scheel, ik ging net naar dit sub fora, zag er geen subtitel staan, en dacht dat je die niet had gedaan :puh:

@ FerryN, op een ander forum waar ik op zit zou je een warn krijgen voor backseat modden, maar kennelijk doen ze hier niet aan, vooral omdat de gebruikers zelf niet met een knopje aan de mods kunnen zeggen dat iemand iets fout doet..., ik zeg dat dus ter macht van gewoonte

Link to comment
Delen op andere websites

ah, dan ben ik scheel, ik ging net naar dit sub fora, zag er geen subtitel staan, en dacht dat je die niet had gedaan :puh:

@ FerryN, op een ander forum waar ik op zit zou je een warn krijgen voor backseat modden, maar kennelijk doen ze hier niet aan, vooral omdat de gebruikers zelf niet met een knopje aan de mods kunnen zeggen dat iemand iets fout doet..., ik zeg dat dus ter macht van gewoonte

Op dit forum krijg je weer voor andere dingen snel een warn. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ah, dan ben ik scheel, ik ging net naar dit sub fora, zag er geen subtitel staan, en dacht dat je die niet had gedaan :puh:

@ FerryN, op een ander forum waar ik op zit zou je een warn krijgen voor backseat modden, maar kennelijk doen ze hier niet aan, vooral omdat de gebruikers zelf niet met een knopje aan de mods kunnen zeggen dat iemand iets fout doet..., ik zeg dat dus ter macht van gewoonte

Op dit forum krijg je weer voor andere dingen snel een warn. ;)

ik weet niet wat jij snel een warn noemt, maar ik heb nog geen enkele warn gezien hier...

afijn, we gaan nu wel heel erg offtopic, maar volgens mij is de vraag nu wel beantwoord, of is er iets wat de topic starter (die wel Spoilers bij de titel heeft gezet (sorry)) nog wilt weten?

Link to comment
Delen op andere websites

ah, dan ben ik scheel, ik ging net naar dit sub fora, zag er geen subtitel staan, en dacht dat je die niet had gedaan :puh:

@ FerryN, op een ander forum waar ik op zit zou je een warn krijgen voor backseat modden, maar kennelijk doen ze hier niet aan, vooral omdat de gebruikers zelf niet met een knopje aan de mods kunnen zeggen dat iemand iets fout doet..., ik zeg dat dus ter macht van gewoonte

Op dit forum krijg je weer voor andere dingen snel een warn. ;)

ik weet niet wat jij snel een warn noemt, maar ik heb nog geen enkele warn gezien hier...

afijn, we gaan nu wel heel erg offtopic, maar volgens mij is de vraag nu wel beantwoord, of is er iets wat de topic starter (die wel Spoilers bij de titel heeft gezet (sorry)) nog wilt weten?

Een warn kun je ook niet bij andere zien, die krijgen ze meestal via PB. :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

:Nadat Niko Vladimir vermoord heeft, vertelt hij Roman waarom hij eigenlijk naar Liberty City is gekomen. Vroeger zat Niko namelijk in het leger, en ze hadden een hechte band binnen hun team. Tot ze in een hinderlaag liepen, waarbij heel de eenheid werd vermoord, behalve Niko en twee anderen. Niko is er van overtuigd dat een van die twee anderen de eenheid heeft verraden en hij wil erachter komen wie het was. Eén van die twee woont in Liberty City, en die wil hij graag een bezoekje brengen. Hij wil zijn Special Someone vinden.

Via een contactpersoon (Ray Boccino) komt hij achter de nieuwe identiteit van degene die hij zoekt. Hij heette Florian Cravic, maar heeft zijn naam veranderd in Bernie Crane. Niko gaat naar Bernie toe en daar blijkt dat niet hij de verrader was, maar dat het de andere overlevende was, genaamd Darko Brevic. Pas veel later krijgt Niko de kans om eindelijk wraak te nemen op Darko Brevic, omdat United Liberty Paper als beloning voor bewezen diensten zorgt dat Darko naar Liberty City wordt gehaald. Niko krijgt hem in handen op het vliegveld. Hij had de eenheid inderdaad verraden om geld. Voor $1000 liet hij al zijn kameraden in de val lopen. Maakt Niko hem dood, of niet? Als hij hem vermoordt, voelt hij zich er niet beter bij. Als hij hem niet omlegt: zou hij daar wel mee kunnen leven?[/font]

Bewerkt: door strandpop
Link to comment
Delen op andere websites

:Nadat Niko Vladimir vermoord heeft, vertelt hij Roman waarom hij eigenlijk naar Liberty City is gekomen. Vroeger zat Niko namelijk in het leger, en ze hadden een hechte band binnen hun team. Tot ze in een hinderlaag liepen, waarbij heel de eenheid werd vermoord, behalve Niko en twee anderen. Niko is er van overtuigd dat een van die twee anderen de eenheid heeft verraden en hij wil erachter komen wie het was. Eén van die twee woont in Liberty City, en die wil hij graag een bezoekje brengen. Hij wil zijn Special Someone vinden.

Via een contactpersoon (Ray Boccino) komt hij achter de nieuwe identiteit van degene die hij zoekt. Hij heette Florian Cravic, maar heeft zijn naam veranderd in Bernie Crane. Niko gaat naar Bernie toe en daar blijkt dat niet hij de verrader was, maar dat het de andere overlevende was, genaamd Darko Brevic. Pas veel later krijgt Niko de kans om eindelijk wraak te nemen op Darko Brevic, omdat United Liberty Paper als beloning voor bewezen diensten zorgt dat Darko naar Liberty City wordt gehaald. Niko krijgt hem in handen op het vliegveld. Hij had de eenheid inderdaad verraden om geld. Voor $1000 liet hij al zijn kameraden in de val lopen. Maakt Niko hem dood, of niet? Als hij hem vermoordt, voelt hij zich er niet beter bij. Als hij hem niet omlegt: zou hij daar wel mee kunnen leven?[/font] sorry weet niet hoe spoiler werkt. zeg het snel effe dan verander ik het!!

Je hebt bij je spoilers telkens een spatie in het begin gedaan na je haakje.

Niet doen dus ;)

:cya: :cya: :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...